ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hoi allemaal,
Net is de pc waarop zoo tycoon stond geheel gereset. Ben nu mijn hele dierentuin kwijt en daarnaast is die pc van mijn ouders, dus dat is niet handig. Nu wil ik het installeren op mijn laptop die draait op Windows 7 64 bitt. Bij de installatie zegt hij dat hij een bepaald iets niet kan lezen en of de cd er goed in zit, maar ik installeer ten eerste al niet via een cd, maar via een usb en ten tweede, hij installeerde wel op de pc van mijn ouders die draait op Windows 7 32 bitt.
@ Muisjep, probeer het eens met de schijf wan ik heb ook een laptop met windows 7 en bij mij doet hij het gewoon een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
bij gaf hij ook dat zoo tycoon 2 niet op onze pc kan, want ik heb ook een Windows 7 maar ookal zegt hij dat hij hem niet kan lezen toch kun je hem spelen want ik kon dat ook
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Heb hem alleen maar op een usb aangezien het een gedownloade versie is. Het moet aan de laptop liggen, want vorige week heb ik het spel nog geïnstalleerd op mijn ouders pc...
Quote (robje)
bij gaf hij ook dat zoo tycoon 2 niet op onze pc kan, want ik heb ook een Windows 7 maar ookal zegt hij dat hij hem niet kan lezen toch kun je hem spelen want ik kon dat ook
Maar ik krijg hem niet geïnstalleerd... Ik vind het maar raar, heb genoeg geheugen enz..
Added (11 Feb 2012, 18:25) --------------------------------------------- Thanks voor meedenken
@ Muisjep, hmm.. Heb je het spel van een CD gekopieerd? Want een gedownloade versie kan niet goed zijn! het kan ook zijn dat er een virus op je pc is binnen gekomen waar door weet ik niet, het kan maar lijkt mij niet Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Zaterdag, 11 Feb 2012, 19:57 | Bericht # 10
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
De systeemvereisten van zt2 zijn: Een Pentium 733 MHz (megahertz) processor of hoger. •Een van de volgende besturingssystemen: ◦Microsoft Windows 98 Tweede editie ◦Microsoft Windows Millennium Edition (Me) ◦Microsoft Windows 2000 ◦Windows XP ◦Windows Vista ◦Windows 7 •256 megabytes (MB) RAM. •Een vaste schijf met ten minste 900 MB beschikbare ruimte. •Snelheid van 4 x of hoger cd-rom-station. •Een Direct3D compatibele super VGA grafische adapter met ten minste 16 MB videogeheugen (VRAM). •Een toetsenbord en een Microsoft mouse of compatibel aanwijsapparaat. •Een geluidskaart en luidsprekers of hoofdtelefoon. •DirectX 9.0b of hoger. •Toegang tot Internet optionele inhoud te downloaden. •Een ondersteunde grafische adapter met ten minste 16 MB geheugen.
Als één van deze dingen niet op jouw PC aanwezig is. Kan Zoo Tycoon 2 niet op jouw PC worden geïnstalleerd. Dus.. Dan moet 'ie op jouw ouders PC...
Added (11 Feb 2012, 18:57) --------------------------------------------- Of wacht, Ik denk dat ik weet waar 't aan ligt. Zit MM of de Directeurscollectie erbij?