Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 16:49 | Bericht # 1
Muisjep
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hoi,
Ik heb een vragen. In mijn dierentuin krijg ik steeds de meldingen dat de dieren niet bij hun eten/drinken kunnen komen en dat de verzorgers niet bij de dieren/eten/drinken kunnen komen. Hoe lossen jullie dit op? Wat doe ik verkeerd? Ik krijg de melding bijna constant, beetje irriterend
Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 16:53 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Hier valt olgens mij niet veel tegen te doen... Ik krijg dit ook vaak maar heb mn spel meestal op pauze Je kunt natuurlijk ook net als mij de ....non-gind Hack van ZD downloaden Maar daarmee is bij mij het probleem nog niet opgelost
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 40 Prijzenkast:
4
Parkeerhulp
ik heb dat vooral als ik veel dieren in 1 exhibit heb. Dan staat het vol met bomen, en etensbakken en speelgoed enz enz en dan kunnen ze er niet langs en poef daar ga je. Twee dieren per exhibit en voldoende ruimte laten tussen hun benodigdheden en bomen enzo zou het probleem ook zo goed als moeten oplossen. Oh en de etensbakken niet te dicht bij de hekken zetten is ook een must.
Bij het verzogersprobleem kan dit handig zijn: - Plaats een verzorger in het hok op bij de dieren en zorg ervoor dat hij erniet meer uitkan, zo verzorgt hij altijd dat hok. Vergeet niet om dan op de verzorger te klikken, en hem dan een "opdracht" te geven, oftewel het hok waar die instaat te selecteren. - Dat ze niet bij het eten of drinken kunnen komen komt doordat er waarschijnlijk een rots of een boom in de weg staat. Kijk vooral bij die lange drinkbakken uit, deze leveren problemen op als ze tegen de rand van een hok staan, zet ze altijd ergens waar de dieren er van alle kanten bij kunnen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Of je doet als mij en je plaatst geen verzorgers tegen het andere probleem weet ik ook niks..................... Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Nou, elk bestand in Zoo Tycoon heeft een codering. Zonder codering heb je alleen een model, en kan je er niks mee. Als een designer bijv. een standbeeld wilt maken, dan heeft hij eerst een model gemaakt. Maar als hij er geen codering achter doet, kan hij het ingame niet gebruiken. Hij gebruikt dan bijv. de codering van een ander standbeeld, een al bestaand wel te zeggen. Snap je het een beetje?