maps
hananas59
Datum: Dinsdag, 27 Maa 2012, 20:24 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Welke maps pakken jullie altijd dus welke kan ik het beste gebruiken
Bericht Welke maps pakken jullie altijd dus welke kan ik het beste gebruiken Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 27 Maa 2012 om 20:24
catfreako
Datum: Dinsdag, 27 Maa 2012, 21:50 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Ik begin meestal op groot, ongeacht hoe groot de zoo word. Dan heb je namelijk altijd goed de ruimte. Meestal neem ik ook een grasland map. Maar daar heb ik geen reden voor. Dat vind ik gewoon realistisch eruitzien.
Bericht Ik begin meestal op groot, ongeacht hoe groot de zoo word. Dan heb je namelijk altijd goed de ruimte. Meestal neem ik ook een grasland map. Maar daar heb ik geen reden voor. Dat vind ik gewoon realistisch eruitzien. Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 27 Maa 2012 om 21:50
krieke668
Datum: Dinsdag, 27 Maa 2012, 22:17 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
ik neem altijd de zelfde map, de grote stads zoo, het is nog het mooiste decoor van allemaal anders heb je zo 2D boompjes op de achtergrond, en dat is nu niet bepaald super...
Bericht ik neem altijd de zelfde map, de grote stads zoo, het is nog het mooiste decoor van allemaal anders heb je zo 2D boompjes op de achtergrond, en dat is nu niet bepaald super... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 27 Maa 2012 om 22:17
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 27 Maa 2012, 22:47 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Even verplaatst naar het juiste subforum. Raymond (Site-admin)
Bericht Even verplaatst naar het juiste subforum. Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 27 Maa 2012 om 22:47
Maxiejj
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 07:19 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik gebruikte meestal de grote stadszoo, toen bosmappen en nu altijd de amerikaanse prairie, ik zou die doen want die heeft ook een mooie rivier en watervallen.
Groetjes Max
Bericht Ik gebruikte meestal de grote stadszoo, toen bosmappen en nu altijd de amerikaanse prairie, ik zou die doen want die heeft ook een mooie rivier en watervallen. Bericht getypt door - Maxiejj Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 07:19
NielsG
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 08:47 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik gebruik altijd de Uitgestrekte Weidevlaktes van Errol. Die te downloaden zijn op ZTSF wereld.
Bericht Ik gebruik altijd de Uitgestrekte Weidevlaktes van Errol. Die te downloaden zijn op ZTSF wereld. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 08:47
robje
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 14:00 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik gebruik altijd de grote stads zoo NielsGuchelaar : kun je mij de link geven van die downloads, of kun je die hier gewoon downloaden onder de startpagina bij de downloads robje
http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Bericht ik gebruik altijd de grote stads zoo NielsGuchelaar : kun je mij de link geven van die downloads, of kun je die hier gewoon downloaden onder de startpagina bij de downloads robje Bericht getypt door - robje Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 14:00
NielsG
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 14:59 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ robje , Op ZTW. Hier . De eerste. Daar heb je geen water, beplanting enz. Gewoon alleen een ingang en verder niks.
Bericht @ robje , Op ZTW. Hier . De eerste. Daar heb je geen water, beplanting enz. Gewoon alleen een ingang en verder niks. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 14:59
jeffrey
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 15:12 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Bij mij ligt het aan de soort Zoo ik wil maken. Als een een bos deel maak gebruik ik bijv. gematigd woud groot of Noordelijk bos
Always look on the bright side of life!
Bericht Bij mij ligt het aan de soort Zoo ik wil maken. Als een een bos deel maak gebruik ik bijv. gematigd woud groot of Noordelijk bos Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 15:12
nickdierengek
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 15:48 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
ik gebruik altijd groot moeras ,ben je altidj even bezich met al het water weg tehalen enzo maar is wel heel groot. grtj nickdierengek
Bericht ik gebruik altijd groot moeras ,ben je altidj even bezich met al het water weg tehalen enzo maar is wel heel groot. grtj nickdierengek Bericht getypt door - nickdierengek Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 15:48