ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik vraag me echt af hoe jullie die hoge muren (bij ingangen e.d.) krijgen en hoe de realistische verblijven worden gemaakt. Heb al wel bij downloads gekeken maar nog niet gevonden.. of ik kijk niet goed
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Lionking, Kijk eens op Northern Skies. Daar vind je erg veel Downloads. En op Zeta-Designs, die site die Thyrone, hierboven mij gaf. Is ook erg handig !
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Super dank jullie wel! Ik vroeg me al af waar al die afkortingen van waren die in een aantal topics voorbij komen.
Added (04 Apr 2012, 16:18) --------------------------------------------- Nog 1 klein vraagje: Al die downloads zijn dat zip bestanden die je dan in de zootycoon map moet uitpakken? Of zit het anders in elkaar?
Nee je hebt verschillende bestanden. Zip: die kan je gewoon in je zootycoon map plaatsen, .zt2: die moet je direct opslaan in je map en niet eerst openen en .rar die kan je ook in je map plaatsen.
Je hebt ook selfinstallers (vooral op deze site) die installeren de download vanzelf in je spel Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Je drukt op downloaden, als het goed is staat hij dan bij downloads, dan het rode tekentje (moet je meestal eerst op de dowload klikken) ,sleep je naar Local Disk (C:). dan naar ProgamData dan naar Microsoft Games dan naar Zoo Tycoon 2 en dan naar downloads... Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik heb een klein probleempje. Die gedownloade rode bakstenen muren kan ik niet onderzoeken bij uitdagings spel. Ik kan de ze wel gewoon neerzetten bij onbeperkt (maar ik vind onbeperkt niet meer leuk). Ik heb nog wel de witte bakstenen muren maar het zou leuk zijn als ik ook de rode neer kan zetten.