Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Muren en verblijven
Lionking
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 14:18 | Bericht # 1   
Lionking 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Ik vraag me echt af hoe jullie die hoge muren (bij ingangen e.d.) krijgen en hoe de realistische verblijven worden gemaakt.
Heb al wel bij downloads gekeken maar nog niet gevonden.. of ik kijk niet goed :p
BerichtIk vraag me echt af hoe jullie die hoge muren (bij ingangen e.d.) krijgen en hoe de realistische verblijven worden gemaakt.
Heb al wel bij downloads gekeken maar nog niet gevonden.. of ik kijk niet goed :p

Bericht getypt door - Lionking
Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 14:18
thyrone2003
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 14:56 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

hoge muren zijn hier: https://sites.google.com/site/rubensophiedesigns/Downloads/Packs

in het midden en onderaan

Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P

Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo

Bericht veranderd door: thyrone2003 - Woensdag, 04 Apr 2012, 14:57
Berichthoge muren zijn hier: https://sites.google.com/site/rubensophiedesigns/Downloads/Packs

in het midden en onderaan

Bericht getypt door - thyrone2003
Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 14:56
NielsG
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 15:05 | Bericht # 3   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

@ Lionking,
Kijk eens op Northern Skies. Daar vind je erg veel Downloads. En op Zeta-Designs, die site die Thyrone, hierboven mij gaf. Is ook erg handig !

Bericht@ Lionking,
Kijk eens op Northern Skies. Daar vind je erg veel Downloads. En op Zeta-Designs, die site die Thyrone, hierboven mij gaf. Is ook erg handig !

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 15:05
Lionking
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 16:18 | Bericht # 4   
Lionking 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Super dank jullie wel!
Ik vroeg me al af waar al die afkortingen van waren die in een aantal topics voorbij komen.

Added (04 Apr 2012, 16:18)
---------------------------------------------
Nog 1 klein vraagje: Al die downloads zijn dat zip bestanden die je dan in de zootycoon map moet uitpakken? Of zit het anders in elkaar?

BerichtSuper dank jullie wel!
Ik vroeg me al af waar al die afkortingen van waren die in een aantal topics voorbij komen.

Added (04 Apr 2012, 16:18)
---------------------------------------------
Nog 1 klein vraagje: Al die downloads zijn dat zip bestanden die je dan in de zootycoon map moet uitpakken? Of zit het anders in elkaar?

Bericht getypt door - Lionking
Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 16:18
Terdo
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 16:29 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

Nee je hebt verschillende bestanden. Zip: die kan je gewoon in je zootycoon map plaatsen, .zt2: die moet je direct opslaan in je map en niet eerst openen en .rar die kan je ook in je map plaatsen.

Je hebt ook selfinstallers (vooral op deze site) die installeren de download vanzelf in je spel ^_^

Always look on the bright side of life!
BerichtNee je hebt verschillende bestanden. Zip: die kan je gewoon in je zootycoon map plaatsen, .zt2: die moet je direct opslaan in je map en niet eerst openen en .rar die kan je ook in je map plaatsen.

Je hebt ook selfinstallers (vooral op deze site) die installeren de download vanzelf in je spel ^_^

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 16:29
thyrone2003
Datum: Woensdag, 04 Apr 2012, 16:31 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Je drukt op downloaden, als het goed is staat hij dan bij downloads, dan het rode tekentje (moet je meestal eerst op de dowload klikken) ,sleep je naar Local Disk (C:).
dan naar ProgamData dan naar Microsoft Games dan naar Zoo Tycoon 2 en dan naar downloads...

Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P

Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo

Bericht veranderd door: thyrone2003 - Woensdag, 04 Apr 2012, 16:31
BerichtJe drukt op downloaden, als het goed is staat hij dan bij downloads, dan het rode tekentje (moet je meestal eerst op de dowload klikken) ,sleep je naar Local Disk (C:).
dan naar ProgamData dan naar Microsoft Games dan naar Zoo Tycoon 2 en dan naar downloads...

Bericht getypt door - thyrone2003
Toegevoegd op 04 Apr 2012 om 16:31
Mark_23
Datum: Woensdag, 25 Apr 2012, 07:16 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Ik heb een klein probleempje. Die gedownloade rode bakstenen muren kan ik niet onderzoeken bij uitdagings spel. Ik kan de ze wel gewoon neerzetten bij onbeperkt (maar ik vind onbeperkt niet meer leuk). Ik heb nog wel de witte bakstenen muren maar het zou leuk zijn als ik ook de rode neer kan zetten.
BerichtIk heb een klein probleempje. Die gedownloade rode bakstenen muren kan ik niet onderzoeken bij uitdagings spel. Ik kan de ze wel gewoon neerzetten bij onbeperkt (maar ik vind onbeperkt niet meer leuk). Ik heb nog wel de witte bakstenen muren maar het zou leuk zijn als ik ook de rode neer kan zetten.

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 25 Apr 2012 om 07:16
Yari
Datum: Vrijdag, 13 Jul 2012, 19:42 | Bericht # 8   
Yari 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

welke hekken zijn het mooiste bij apenverblijven
en waar kun je ze downloaden

Y.R.
Berichtwelke hekken zijn het mooiste bij apenverblijven
en waar kun je ze downloaden

Bericht getypt door - Yari
Toegevoegd op 13 Jul 2012 om 19:42
Terdo
Datum: Vrijdag, 13 Jul 2012, 20:51 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

@ Yari, Dit is hier eigenlijk niet het goede topic voor. Je moet naar het waar kan ik download vinden topic.

Ik sluit dit topic nu wegens dat het oorspronkelijke probleem opgelost is ;)

Always look on the bright side of life!
Bericht@ Yari, Dit is hier eigenlijk niet het goede topic voor. Je moet naar het waar kan ik download vinden topic.

Ik sluit dit topic nu wegens dat het oorspronkelijke probleem opgelost is ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 13 Jul 2012 om 20:51
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz