ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ thyrone2003, Zal ik doen
@ NielsGuchelaar, Je staat er op
@ legoman12324, Hmm nou tips stonden er ookal een beetje bij maar ik zal er nog wat geven
- Probeer altijd vooraan water te doen en achter land, dat geeft het mooiste effect omdat de dieren meestal in het water zijn - In het echt zie je de afscheiding meestal van een lage rotswand of laag staal hek omdat de dieren niet kunnen klimmen - Je kan wat eilandjes in het water doen dat zie je meestal ook - doe het bezoekers pad een tikje hoger dan het waterniveau van de nijlpaarden zodat mensen niet op een hoogte zitten - In veel dierentuinen word gebruik gemaakt van boomstammen of palen voor een afscheiding in het water, voor als je bijvoorbeeld 2 hokken wilt of de dieren neiet zo dicht bij de bezoekers wil laten komen
Op Google kan je ook redelijk wat plaatjes vinden!
Voor een binnenverblijf: - Je kan een grote kas nemen met vooraan een onderwater zicht, met veel tropische planten enzo zoals dit
- Ook kan je het niet bezoekbaar maken en gewoon 4 aparte stallen van ong 2 bij 2 of 3 bij 3 hokjes met wat water in de hoek
Zou je me nog kunnen helpen? ik wil een kreupelhout zoo maken, maar ik weet niet wat ik moet doen met de achtergrond. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ timo13, heb je tip's eventuweel foto's voor een goede savanne verblijf met stallen voor de dieren een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Zaterdag, 19 Mei 2012, 22:31 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik heb een probleem. Van de nieuwe dieren die ik in mijn al aardig grote park neerzet, wordt er geen een meer bekeken. Ik heb bij onbeperkt wat tests gedaan waarbij ik bijvoorbeeld de reuzenmanta, zwartpuntrifhaai (standaard dieren die normaal gewoon bekeken worden) een blauwe pijlgifkikker, een download dus, en een kuifgibbon neerzette. De bezoekers keken alleen naar de kuifgibbon en de kikker. Als ik die in een doos zetten waarbij de reuzenmanta en zwartpuntrifhaai overbleven, verlieten de bezoekers mijn dierentuin of hadden niets meer te doen. (Ik heb meer van die tests gedaan met andere dieren: hetzelfde resultaat). Hoe kan dit?