Timo13, zou je me de basis kunnen geven van een mooie, realistische ingang? Ik heb wel wat problemen om steeds weer een mooie nieuwe te maken, en meestal mislukt dat! soms maak ik daarom niet eens meer een ingang! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
je las het meschien in de chat maar ik heb tips nodig voor een nijlpaard verblijf en dan wel een normaal nijlpaard niet het dwergnijlpaard please help een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
- Stijl: Natuurachtige. - Kleuren: Groen, blauw, en wat daar bij past. - Welke dieren: Maakt niet uit, iniedergeval meer dan één. - Echt plaatje/Silhouette/PP gemaakt plaatje: Maakt ook niks uit. - Wat moet erop: Dierenpark almere: Dierenpark Almere in letters met daaronder iets kleiner: Door T.Z.P en dan nog kleiner een zinnetje: De bijzonderste dieren ontmoet je hier! Natural zoo: Hetzelfde alleen inplaats van Dierenpark Almere, Natural Zoo erop. - Opmerking: Doe je best! Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Maandag, 07 Mei 2012, 20:12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ thyrone2003, Je staat erop
Added (07 Mei 2012, 21:58) --------------------------------------------- @ legoman12324, Hier jou uitleg:
Ik denk dat je altijd moet beginnen met een grote waterplas met eventueel wat eilandjes erin
Dan plant je planten niet al teveel maar gewoon groen of wat meer afrikaans Ook kan je het beste een rotswand gebruiken ik vind het het mooiste als je als doorkijk boomstammen gebruikt, maar dat is je eigen keuze
Dan kan je dit als resultaat krijgen
Ook kan je het wat afrikaanser maken en een afrikaanse rotswand gebruiken, met achter de rotsen verhoogde grond met afrikaanse planten
Bij allebei de verblijven kan je er ook nog bomen bij doen, voor meer uitleg post nog maar een bericht
@ carnotaurus,
Hier die van jou
Ingangen kan je denk ik altijd het beste een beetje raar doen, rare daken enzovoorts Hier bijv een die ik pas voor een park heb gemaakt
Ook zou ik ook altijd glas gebruiken in de ingang, kijk vooral ook even Hier en dan onder zoo's GEWELDIGE inspiratie!
@ timo13, sorry als ik lastig ben maar ik ben niet duidelijk ik wou tips over een nijlpaarden verblijf met stal zoals in dierentuinen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER