ik heb de ultieme collectie en als ik bezig ben met een dierentuin en ik maak een bassin dan gaat het nog goed maar als ik een tweede bassin plaats loopt hij vast weet iemand wat ik hieraan kan doen?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
is er iets veranderd sinds hij het goed deed (of heeft hij het nooit goed gedaan?) heb je bijvoorbeeld iets gedownload of iets gedaan met de bestanden van zt, want dan licht het misschien daar aan ik ben tim!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Thom misschien alle downloads eruit halen of misschien heeft je pc te weinig vermogen en kan het dan niet aan, die tweede bassin. Heb je je dierentuin al helemaal volgebouwd of zijn er als enigste die 2 bassin? Dan moet het toch lukken. Misschien ZT2 helemaal opnieuw installeren? Ik hoop dat deze tips werken en zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Als je opnieuw moet installeren kun je dan al je saved games dan nog wel behouden ? Waar staan deze dan want ik kan ze nergens in de ZT2 map terugvinden ?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
This happen to me two months ago and after re-install it were ok.
I always found it by windows founder: i write zoo tycoon 2 and look into all folders what it found (there normally isn't only one) the right one is that folder what contains folder saved ( opgeslagen in dutch ?) you copy saved folder and save somewhere and after re-install you past it there I tried to find it normally but i never found it
i know,my english is bad,bud still beter than dutch so i hope this helps