help
Rubberkip
Datum: Zaterdag, 30 Jun 2012, 11:35 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
kan iemand mij helpen? ik heb me geregristreerd op northern skies maar ik heb het verkeerde email adres opgegeven want ik ben er vergeten .nl achter te zetten. en nu kan ik hem niet meer veranderen ofzo en heb ik geen email gekregen om mijn profiel te activeren. weet iemand wat ik moet doen?
Bericht kan iemand mij helpen? ik heb me geregristreerd op northern skies maar ik heb het verkeerde email adres opgegeven want ik ben er vergeten .nl achter te zetten. en nu kan ik hem niet meer veranderen ofzo en heb ik geen email gekregen om mijn profiel te activeren. weet iemand wat ik moet doen? Bericht getypt door - Rubberkip Toegevoegd op 30 Jun 2012 om 11:35
Terdo
Datum: Zaterdag, 30 Jun 2012, 11:54 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Kan je niet opnieuw registreren onder een andere loginnaam?
Always look on the bright side of life!
Bericht Kan je niet opnieuw registreren onder een andere loginnaam? Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 30 Jun 2012 om 11:54
leerdamer
Datum: Zaterdag, 30 Jun 2012, 12:43 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
of maak effe gewoon een nieuw account aan leerdamer
klik er op en me dragon gaat up
Bericht of maak effe gewoon een nieuw account aan leerdamer Bericht getypt door - leerdamer Toegevoegd op 30 Jun 2012 om 12:43
Rubberkip
Datum: Zaterdag, 30 Jun 2012, 15:45 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Dank jullie wel
Bericht Dank jullie wel Bericht getypt door - Rubberkip Toegevoegd op 30 Jun 2012 om 15:45
Terdo
Datum: Zaterdag, 30 Jun 2012, 17:34 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Probleem opgelost dus ik sluit dit topic nu
Always look on the bright side of life!
Bericht Probleem opgelost dus ik sluit dit topic nu Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 30 Jun 2012 om 17:34