ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Hallootjes.
Ik heb vandaag ZT2 weer opnieuw geïnstalleerd, maar zodra ik UD wilde installeren kreeg ik een melding dat ik er een bestand mist. Ik moest checken of ik het bestand wel had en of het bereikbaar was. Dat was het wel degelijk. Ik dacht: "Dan maar MM." Maar die zei: "Voer de Zoo Tycoon 2 Marina Mania schijf in". En die zat gewoon in mijn computer.
Wat is er mis?
-Vernon
Bericht veranderd door: IK - Vrijdag, 03 Aug 2012, 17:16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Heb ik ook gehad, gewoon alles even deinstalleren en dan weer alles opnieuw installeren!!! Succes verder, groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
3
Onderdirecteur
Helaas, het werkt niet Hier is de precieze foutmelding van UD: Fout 1305.Fout bij het lezen van bestand D:\Files\x003_000.z2f Controleer of het bestand bestaat en of u er toegang tot hebt.
Maakt het uit dat ze al op mijn vaders pc staan? Of moet ik mss eerst MM en dan UD er op zetten?
Bericht veranderd door: IK - Zaterdag, 04 Aug 2012, 13:11
3
Onderdirecteur
Aha, ik kijk wel. Bedankt.
Added (04 Aug 2012, 15:04) --------------------------------------------- Marine Mania doet het ondertussen =D Maar UD geeft nog steeds een foutmelding?
Added (08 Aug 2012, 21:22) --------------------------------------------- Ik heb de ultieme collectie aangeschaft, dus hier kan een slot op