ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hallo,
Ik ben nu al een tijdje aan het proberen een kinderboerderij aan het maken. dus een een verblijf waar boekers ook echt doorheen kunnen lopen. alleen wat ik ook probeer het lukt niet steeds krijg de melding dat de dieren niet omheind zijn. Heeft iemand een idee hoe ik dit wel kan doen heb al van alles geprobeerd maar niks werkt .
je kunt heel lage hekken of onzichtbare hekken gebruiken! zo lijkt het alsof de mensen door het verblijf kunnen lopen! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ kroko72, Miss. wat stenen hekken ofzo over die onzichtbare hekken doen of gewoon lossen stenen Mrja, ik weet het ook niet hoor ik neem meestal geen bezoekers ik vind ze maar irritant je zou ook het bezoekers standbeelden pack kunnen nemen zodat het lijk of er bezoekers zijn maar het zijn standbeelden! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Je kan ook een verzorgerspoortje neerzetten, dit zie je in echte dierentuinen ook heel vaak, zoals Blijdorp... Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Je kan ook gewoon niet op de meldingen letten en als de mensen weg rennen kan je altijd nog de bezoekers standbeelden van deze site gebruiken Always look on the bright side of life!