Stinkend verblijf?
Gamma3
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 09:54 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik krijg steeds van mijn ijsberen en tapirs de melding dat ze niet van een stinkend verblijf houden. Ik ga dan controleren en bijna altijd blijkt het verblijf dan helemaal vrij te zijn van mesthopen! Is er iets anders wat de dieren irriteert? Of kun je de stallen ook uitmesten en ligt het daar dus aan?
Bericht Ik krijg steeds van mijn ijsberen en tapirs de melding dat ze niet van een stinkend verblijf houden. Ik ga dan controleren en bijna altijd blijkt het verblijf dan helemaal vrij te zijn van mesthopen! Is er iets anders wat de dieren irriteert? Of kun je de stallen ook uitmesten en ligt het daar dus aan? Bericht getypt door - Gamma3 Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 09:54
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 10:12 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ Gamma3 , Kun je ons een foto van het verblijf laten zien?? Want dan kunnen we je zeggen waar het aan ligt. Raymond
Bericht @ Gamma3 , Kun je ons een foto van het verblijf laten zien?? Want dan kunnen we je zeggen waar het aan ligt. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 10:12
jeffrey
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 14:08 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Curator
@ Gamma3 , Het kan er ook aan liggen als een composthoop te dichtbij het verblijf staat (Ik bedoel dan dat groene huisje met die kruiwagen en zo)
Always look on the bright side of life!
Bericht @ Gamma3 , Het kan er ook aan liggen als een composthoop te dichtbij het verblijf staat (Ik bedoel dan dat groene huisje met die kruiwagen en zo)Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 14:08
rymafra
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 15:11 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@jeffrey ja inderdaad! @Gamma3 volgens mij telt dit ook!: -Hoe kleiner het hok hoe sneller het stinkt
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht @jeffrey ja inderdaad! @Gamma3 volgens mij telt dit ook!: -Hoe kleiner het hok hoe sneller het stinktBericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 15:11
thomvonder
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 17:13 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Het kan ook zijn dat je water vies is (bij de ijsberen)
Bericht Het kan ook zijn dat je water vies is (bij de ijsberen) Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 17:13
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 17:58 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Hier nog wat mogelijkheden - Verkeerde dier combinatie's (als je meerdere diersoorten plaatst, die krijg je bijv. bij honingdassen, etc.) - Veel levend voedsel geplaatst (word ook als vuil gezien) - veel eten in verblijven geplaatst - Verblijf staat naast volle prullenbakken - Er loopt een verhoogd pad overheen met afval(bakken) erop Raymond
Bericht Hier nog wat mogelijkheden - Verkeerde dier combinatie's (als je meerdere diersoorten plaatst, die krijg je bijv. bij honingdassen, etc.) - Veel levend voedsel geplaatst (word ook als vuil gezien) - veel eten in verblijven geplaatst - Verblijf staat naast volle prullenbakken - Er loopt een verhoogd pad overheen met afval(bakken) erop Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 17:58
Gamma3
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 19:40 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Het probleem is opgelost, hij zeurt nu een stuk minder (nu door lakse verzorgers, wordt aan gewerkt). Bedankt voor de tips! Maar hoe moet ik het water bij de ijsberen dan schoonmaken? Dat zie ik nergens staan, het is ook geen bassin maar echt een soort zwemvijver.
Bericht Het probleem is opgelost, hij zeurt nu een stuk minder (nu door lakse verzorgers, wordt aan gewerkt). Bedankt voor de tips! Maar hoe moet ik het water bij de ijsberen dan schoonmaken? Dat zie ik nergens staan, het is ook geen bassin maar echt een soort zwemvijver. Bericht getypt door - Gamma3 Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 19:40
Terdo
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 19:42 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
@ Gamma3 , Dan moet je erin zwemmen en dan krijg je waarschijnlijk op een gegeven moment druk op spatie om schoon te maken
Always look on the bright side of life!
Bericht @ Gamma3 , Dan moet je erin zwemmen en dan krijg je waarschijnlijk op een gegeven moment druk op spatie om schoon te maken Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 19:42
rymafra
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 20:49 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ja! Ik hoop dat alles is opgelost!
WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs! Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht Ja! Ik hoop dat alles is opgelost! Bericht getypt door - rymafra Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 20:49
legoman12324
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 20:50 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ Gamma3 , daar werken ook de filters op van zt2 zelf ik heb het ook en het werkt
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht @ Gamma3 , daar werken ook de filters op van zt2 zelf ik heb het ook en het werktBericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 20:50