ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Kijk als ik foto's plaats die ik heb gemaakt in zoo tycoon zelf zoals men showroom http://superzt.ucoz.com/forum/81-3351-1#91183 Dan komt er een grote witte kader rodn lijkt me en is heel de web pagina uitgerokken hoe zou dit komen? .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
hmm, het verbaasd me eigenlijk dat het niet zwart is, je moet je album exporteren en die pics gebruiken in de map 'export" ipv één van die 2 andere mappen (enganged en tumblain of iets dat er op lijkt)...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Mm wat bedoel je eigenlijk juist? Want ik gebruik de toets printscreen op me pc en dan plak ik het in paint. Maaar. zoon foto's maken met de ingame camera gaat lukt wel maar kan ze nergens terug vinden in men mappen .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ Jens26, Als je een foto maakt in zootycoon moet je de foto's in een fotoalbum zetten (in het spel zelf), in dat fotoalbum staat bovenaan een knopje met de tekst (als je er over gaat met de muis): Exporten naar HTML. ALs je hier op klikt komen je foto's op een internet tabblad, vanaf daar kan je ze kopiëren naar je afbeeldingen map. Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ krieke668, Ik kopiër ze altijd via dat internet tabblad omdat je anders die zwarte rand onder de foto's hebt. Always look on the bright side of life!