ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Hey jongens.
Ik heb een probleem. Als ik een foto op ZT2 maak, dan loopt hij vast en zegt dat hij stopt met werken. Dat is heel irritant want ik wil mijn ZTAO zoo laten zien. Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Klinkt als te veel downloads/te weinig RAM geheugen. Wat voor computer heb je?? Hoeveel downloads heb je (en wat voor soort, bijv. RR??) Hoeveel RAM geheugen heb je??
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
computer: weet ik niet hoeveel downloads: 373 soort: ik heb geen enkele RR, maar wel veel van snowleo, veel remakes en andere zware downloads RAM: ik kan alleen ROM zien, Ram weet ik niet hoe het werkt Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ thyrone2003, Als het een probleem van RAM is, is het heel simpel op te lossen. Nadat je je foto's hebt genomen ga je naar je hoofdmenu en open je een (kleine) lege map, en dan gewoon exporteren...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
volgens mij heeft JWWW hier niet gepost, of is dat tegenwoordig al onzichtbaar als crew xD
Maargoed, loopt je spel al traag voor je foto's maakt?
Je moet taakbeheer eens openzetten als je zt2 speelt. ALs je 7 hebt(?) dan staat er in de onderste grafiek bij prestaties geloof ik 'fysiek geheugen' dit komt normaal overeen met 2.75 GB Als je de foto vervolgens maakt zal je spel weer uitvallen, maar op het fysiek geheugen kun je zien hoeveel ram er op dat moment gebruikt werd (tenzij je hele pc crasht) Als op dat moment het fysiek geheugen +- het maximum is crasht je spel door gebrek aan geheugen, anders is het ergens anders een fout, bug ofzo...
Added (17 Okt 2012, 20:03) --------------------------------------------- Sorry voor de trippelpost xD server liep vast, wat tot gevolg heft dat ie copypast als ik refresh...
@ thyrone2003, Ik vermoed dan inderdaad dat je RAM geheugen onvoldoende is. Je zou kunnen overwegen een aantal (zware) downloads te verwijderen. Een andere tip is om GEEN andere programma's aan te hebben staan tijdens het spelen van je ZT2. Dus dat betekend ook geen Messenger of een Browser.