ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hallo,
ik heb een probleem als ik mijn dierentuin van ztao wil laden doet hij sinds gister ineens moeilijk en met moeilijk bedoel ik dat hij steeds vast slaat ik heb het op meerder pc geprobeerd en alleen op die van mijn nichtje doet die het. nadat ik het spel op mijn eigen pc heb geïnstalleerd deed die het ook weer bij mij dus gister weer flink aan het bouwen geweest nu sla ik het spel weer op zoals gewoonlijk en nu doet die het weer niet. wat ik ook probeer downloads weg halen of wat dan ook hij laad hem gewoon niet helemaal door en dan krijg ik de melding zt.exe werkt niet meer.
ik hoop dat iemand mij kan helpen
groetjes kroko
Added (25 Okt 2012, 11:22) --------------------------------------------- ik heb net weer een nieuwe installatie gedaan maar dit heeft deze keer ook niet geholpen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
erg vreemd blijft het als jij het vastlopen noemt het laadbalkje stil staan want dat heb ik ook wel eens dan komt het vaak omdat je veel downloads gebruikt
Kassa Medewerker
kan ook dat het park erg vol is gebouwt met veel downloads gebruik jij mis ook veel Snow leo zo equipment want daar komt vaak ook wat problemen mee kijken
Kassa Medewerker
oke want snowleo mods zijn leuk maar zitten er een paar tussen die problemen kunnen opleveren vraag maar aan anderen maar zit er verder beschadegingen aan de schijfje
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Had je al geprobeerd al je bestanden van Zoo Tycoon 2 op een stick te zetten, dan deinstalleren, weer herinstalleren en dan al je bestanden er weer op te zetten? Werkte bij mij ook met dat ik de EULA moet accepteren.