Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
zt2 doet het niet goed
boerroel545
Datum: Maandag, 29 Okt 2012, 17:30 | Bericht # 1   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

hey,

al heel lang heb ik het probleem dat als ik een tijdje zt2 speel
dat hij in een keer uitvalt en er komt te staan dat zt2 niet reageerd en ik hem moet afsluiten
meestal gebeurdt dit als ik foto's maak in zt2 waardoor update's lang opzich laten wachten
maar nu valt hij voort steeds sneller uit dus wie o wie kan mij helpen???

gr. roel :)

Berichthey,

al heel lang heb ik het probleem dat als ik een tijdje zt2 speel
dat hij in een keer uitvalt en er komt te staan dat zt2 niet reageerd en ik hem moet afsluiten
meestal gebeurdt dit als ik foto's maak in zt2 waardoor update's lang opzich laten wachten
maar nu valt hij voort steeds sneller uit dus wie o wie kan mij helpen???

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 29 Okt 2012 om 17:30
OrcaFreak
Datum: Maandag, 29 Okt 2012, 17:50 | Bericht # 2   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO

Kassa Medewerker

Hey,

Ik had dit soms ook.
Volgens mij is het een soort bescherming voor je computer.
Ik speel ZT nooit langer dan 10 à 15 min (zeker niet in de zomer), omdat mijn pc anders snel oververhit geraakt.
Om dit te verhinderen, sloot het spel bij mij automatisch.
Een echte oplossing voor het probleem heb ik dus ook niet.
Gewoon je spelbestand zo klein mogelijk houden.
Ik heb al mijn downloads eens opnieuw gerangschikt en deze die ik toch niet meer gebruikte, weggedaan.
Wanneer ik een zoo bouw, staat het spel steeds op pauze en op de laagste grafische opties.
Dieren voeg ik enkel toe bij het nemen van foto's, dat is ook het enige moment dat de grafische opties op max staan.
Het kan ook helpen om de ventilator van je pc even uit te kuisen, zodat deze weer beter draait, en dus beter voor verkoeling kan zorgen.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

Groetjes

BerichtHey,

Ik had dit soms ook.
Volgens mij is het een soort bescherming voor je computer.
Ik speel ZT nooit langer dan 10 à 15 min (zeker niet in de zomer), omdat mijn pc anders snel oververhit geraakt.
Om dit te verhinderen, sloot het spel bij mij automatisch.
Een echte oplossing voor het probleem heb ik dus ook niet.
Gewoon je spelbestand zo klein mogelijk houden.
Ik heb al mijn downloads eens opnieuw gerangschikt en deze die ik toch niet meer gebruikte, weggedaan.
Wanneer ik een zoo bouw, staat het spel steeds op pauze en op de laagste grafische opties.
Dieren voeg ik enkel toe bij het nemen van foto's, dat is ook het enige moment dat de grafische opties op max staan.
Het kan ook helpen om de ventilator van je pc even uit te kuisen, zodat deze weer beter draait, en dus beter voor verkoeling kan zorgen.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 29 Okt 2012 om 17:50
kroko72
Datum: Maandag, 29 Okt 2012, 18:27 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

ik heb dat op een pc hier ook en op de laptops niet ik denk dus niet dat het komt door de warmte want dan zouden de laptops er veel meer last van zou hebben. ik ben naar een computerzaak gegaan voor dit probleem en hij is eigenlijk ervan overtuigd dat het komt door het geheugen.

groetjes kroko

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Berichtik heb dat op een pc hier ook en op de laptops niet ik denk dus niet dat het komt door de warmte want dan zouden de laptops er veel meer last van zou hebben. ik ben naar een computerzaak gegaan voor dit probleem en hij is eigenlijk ervan overtuigd dat het komt door het geheugen.

groetjes kroko

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 29 Okt 2012 om 18:27
boerroel545
Datum: Maandag, 29 Okt 2012, 21:09 | Bericht # 4   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ OrcaFreak, @ kroko72, bedankt voor jullie tips ik zal kijken of ik er na de pww er iets mee kan

Bericht@ OrcaFreak, @ kroko72, bedankt voor jullie tips ik zal kijken of ik er na de pww er iets mee kan

Toegevoegd op 29 Okt 2012 om 21:09
steeling13
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 00:07 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

de kans dat een computer overhit raakt van zoo tycoon 2 is aanwezig maar vaak komnt het door de aantal downloads die je hebt en vooral waar je de downloads weg heb

dus waarschuwingbij overhit dat hij het spel afsluit is klein want dan hoort hij automatiche de pc er bij oftesluiten want dor alleen het spel afsluiten verhinder je niet het overhit raken

maar ik kan het fout hebben maar de kans s groter dat het door de aantal downloads is of waar je het gedownload hebt het ka namelijk ook een soort virus zijn

GR:alwin

Berichtde kans dat een computer overhit raakt van zoo tycoon 2 is aanwezig maar vaak komnt het door de aantal downloads die je hebt en vooral waar je de downloads weg heb

dus waarschuwingbij overhit dat hij het spel afsluit is klein want dan hoort hij automatiche de pc er bij oftesluiten want dor alleen het spel afsluiten verhinder je niet het overhit raken

maar ik kan het fout hebben maar de kans s groter dat het door de aantal downloads is of waar je het gedownload hebt het ka namelijk ook een soort virus zijn

GR:alwin

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 00:07
KoenZoo
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 00:34 | Bericht # 6   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Zoals iedereen eigenlijk al zegt zal het waarschijnlijk liggen aan het feit dat je teveel downloads hebt, want als je ze weghaalt zal je merken dat het spel ook ineens veel sneller is. Bij het maken van een foto dan pauzeert het spel altijd even en dan gaat die weer verder en dat kan net de trigger zijn om hem te laten crashen.

Bij oververhitting sluit de PC of laptop in zijn geheel af en start deze vaak meteen weer op. Meestal krijg je dan net voordat die gaat opnieuwopstarten nog een blauw scherm. Maar dat is hier zo goed als onmogelijk, zeker na een kwartier al. Dan moet je wel een hele oude hebben.
BerichtZoals iedereen eigenlijk al zegt zal het waarschijnlijk liggen aan het feit dat je teveel downloads hebt, want als je ze weghaalt zal je merken dat het spel ook ineens veel sneller is. Bij het maken van een foto dan pauzeert het spel altijd even en dan gaat die weer verder en dat kan net de trigger zijn om hem te laten crashen.

Bij oververhitting sluit de PC of laptop in zijn geheel af en start deze vaak meteen weer op. Meestal krijg je dan net voordat die gaat opnieuwopstarten nog een blauw scherm. Maar dat is hier zo goed als onmogelijk, zeker na een kwartier al. Dan moet je wel een hele oude hebben.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 00:34
Mark_23
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 09:37 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Het kan ook aan een bepaalde download liggen. Zo had ik een onzichtbaar verhoogd pad gedownload en als ik daar mee bezig was sloot het spel zich meestal na 10 maar soms ook na een paar minuten af. Nu ik hem heb verwijderd en er weer opgezet en nu doet zoo tycoon 2 het gewoon weer.

Bericht veranderd door: Mark_23 - Woensdag, 31 Okt 2012, 17:14
BerichtHet kan ook aan een bepaalde download liggen. Zo had ik een onzichtbaar verhoogd pad gedownload en als ik daar mee bezig was sloot het spel zich meestal na 10 maar soms ook na een paar minuten af. Nu ik hem heb verwijderd en er weer opgezet en nu doet zoo tycoon 2 het gewoon weer.

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 09:37
rymafra
Datum: Dinsdag, 30 Okt 2012, 17:31 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Hmmmm vervelend, ik had het ook... ook heb ik als ik ondertussen het ZTSF afsloot en dan ging ZT2 ook uit... Maar een keer viel die ook door een Stroomstoring en toen sloeg het spel zichzelf op ( gelukkigg maar ik had net 7 hokken gemaakt)
Maar dat gebeurt niet als die gewoon uitvalt...

Inmiddels gebeurt het alleen maar door dat internet afsluiten...
Bij mij is het afgelopen doordat ik al mijn downloads ff in een map buiten ZT2 zetten en toen weer terug :D

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
BerichtHmmmm vervelend, ik had het ook... ook heb ik als ik ondertussen het ZTSF afsloot en dan ging ZT2 ook uit... Maar een keer viel die ook door een Stroomstoring en toen sloeg het spel zichzelf op ( gelukkigg maar ik had net 7 hokken gemaakt)
Maar dat gebeurt niet als die gewoon uitvalt...

Inmiddels gebeurt het alleen maar door dat internet afsluiten...
Bij mij is het afgelopen doordat ik al mijn downloads ff in een map buiten ZT2 zetten en toen weer terug :D

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 30 Okt 2012 om 17:31
firestar1
Datum: Donderdag, 01 Nov 2012, 11:35 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik heb dat ook gehad op mijn vaste pc maar heb toen uit bepaalde downloads objecten weg gegooid die ik niet mooi vond en hoe meer ik er weg deed hoe beter het spel draaide. hoop dat je het kunt oplossen

groetjes firestar1

Op zoek naar goedkope dieren klik op de banner
BerichtIk heb dat ook gehad op mijn vaste pc maar heb toen uit bepaalde downloads objecten weg gegooid die ik niet mooi vond en hoe meer ik er weg deed hoe beter het spel draaide. hoop dat je het kunt oplossen

groetjes firestar1

Bericht getypt door - firestar1
Toegevoegd op 01 Nov 2012 om 11:35
boerroel545
Datum: Donderdag, 01 Nov 2012, 14:26 | Bericht # 10   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

jongens ik heb heel wat downloads weggehaald maar het werkt helaas niet hij valt nog steeds uit

@ rymafra behalve jou idee van het downloads terug plaatsen maar ik ben bang dat
de zoo dan al zijn downloads verliest en dat ik overnieuw moet beginnen en is dat zo???

Berichtjongens ik heb heel wat downloads weggehaald maar het werkt helaas niet hij valt nog steeds uit

@ rymafra behalve jou idee van het downloads terug plaatsen maar ik ben bang dat
de zoo dan al zijn downloads verliest en dat ik overnieuw moet beginnen en is dat zo???

Toegevoegd op 01 Nov 2012 om 14:26
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz