ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 33 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hey,
ik heb nog een probleem, als ik een dierenverzorger plaats en hem een verblijf toewijs (met dat vlaggetjesding), dan doet de verzorger niks, hij ruimt niks op in het verblijf en vult niks aan. Ik moet nu telkens zelf de uitwerpselen opruimen en he voer aanvullen, wat kan ik hier tegen doen?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Joppie, Heb ik ook wel eens gehad en je moet gewoon de verzorger ontslaan en dan weer een nieuwe aannemen en dan dat verblijf weer toewijzen en als het goed is, doet de verzorger zijn of haar werk. Succes ermee en zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
0
Parkeerhulp
Hey,
bedankt voor je hulp, maar de verzorgers doen dan nog steeds niks, en als ik ze niet aan het verblijf toewijs dan gaan ze alleen andere verblijven schoonmaken.
Wat ik vaak doe is de dierenverzorger gewoon "opsluiten" in zijn verblijf. Ik maar alleen één pootje naar zo'n personeels huisje (weet niet hoe het heet ingame), en zo blijft de dierenverzorgen altijd in zijn eigen verblijf . Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Of gewoon geen poortjes in het verblijfhek maken. Zo blijft de verzorger permanent in het verblijf staan en neemt direct zijn te doene taak op. Bevordert de aanwezigheid van een verzorger ook niet de tevredenheid van de dieren in het verblijf ?
0
Parkeerhulp
Ik maak ook nooit poortjes in het verblijf, maar als ik een verzorger in het verblijf plaats en de voederbak is leeg ofzo staat er nog steeds 'wachten op werk'
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Quote (gdeblese)
Bevordert de aanwezigheid van een verzorger ook niet de tevredenheid van de dieren in het verblijf ?
Ik denk dat dat alleen het geval was in ZT1, ik denk dat het in ZT2 niet meer zo is. Het is toch niet zo dat je bericht krijgt dat de verzorger *object X* niet kan bereiken? Anders is het inderdaad het geval dat bepaalde zaken te dicht bij de voederbak staan of dat de uitwerpselen op een te lastig te bereiken plek liggen...
0
Parkeerhulp
Quote (Joppie777)
Het is toch niet zo dat je bericht krijgt dat de verzorger *object X* niet kan bereiken? Anders is het inderdaad het geval dat bepaalde zaken te dicht bij de voederbak staan of dat de uitwerpselen op een te lastig te bereiken plek liggen...
Dit bericht krijg ik alleen soms als dieren in het water poepen, maar dat ruim ik dan zelf op. Maar ik plaats het voer altijd op open plekken in het verblijf maar toch vult de verzorger het niet aan.