ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 84 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
Wat me ook wel tof lijkt is dat het mogelijk wordt om (zonder hacks) licht of donker te kunnen instellen in gebouwen. Zodat je dus een realistisch gebouw kan maken voor alleen maar nachtdieren of juist een sterk verlicht rifaquarium.
KoenZoo, sowieso de gebouwen zouden vrij uitgebreid moeten zijn. Niet zoals in ZT1, WLP2 etc een plaatsbaar vogelhuis, maar juist dat je dat vogelhuis zelf moet bouwen. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Wat ik tot nu toe lees is dat we ZT3 vooral zien als de zootycoon voor op de XboX, maar dat je elk plantje zelf kan plaatsen. Plus dan enkele functies die we hebben bedacht. Volgens mij beschrijft dat onze wensen wel aardig...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ catfreako, ja eigenlijk wel als ik het zo hier lees. maar een ding erger ik me kapot aan ZT3 en dat zijn de verblijven. punt 1 dus dat je ze niet zelf kan maken. maar het ergste zijn dan nog de omheiningen. ik bedoel, om een olifanten verblijf word een laagmuurtje gebruikt.. alsof ze daar heus niet overheenstappen -_-. datzelfde voor de apen en tijgers. als er ooit in de toekomst een nieuwe ZT komt hoop ik echt dat ze op de verblijven gaan letten
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Kassa Medewerker
Nog twee leuke dingen die me te beginnen schoten:
1. Het aanleggen van looproutes. Nu lopen bezoekers maar wat doelloos rond. Het lijkt mij tof als je een looprichting kan bepalen. Niet dat alle bezoekers dan lopen, maar dan bv. 90% van je bezoekers die looplijnen volgt. Op deze manier komen bezoekers bij alle verblijven en heb je niet hele hoeken waar amper mensen komen.
2. Bewegwijzering en educatieborden. Gewoon bordjes kunnen plaatsen waar dieren te vinden zijn (zoals ook in dierentuinen het geval is) en het lijkt mij leuk als je zelf educatieborden kan maken. Je hebt dan al een standaardsjabloon met tekst en een standaardfoto'tje, maar je kan deze borden ook zelf aanpassen door een foto te maken van je dier (dus gewoon met de ingame camera) en zelf tekst in te voeren. Als je dit doet gaan bezoekers meer doneren voor educatie.
KoenZoo, om heel eerlijk toe te geven is idee 2 in ZT2 heel makkelijk te realiseren. Gewoon zelf bordjes maken. (Misschien is het wel leuk om ergens op een site een skins archief te maken, zodat niet iedereen deze zelf hoeft te maken) Dus even de dingen waarover we het ongeveer eens zijn dat die erin moeten komen:
- veel variatie in dieren (+ ondersoorten, hybrides etc.) - multiplayer (soort ingebouwde ZTAO) - realistischere manier van dieren aankomen - realistische gebouwen - elk detail zelf aanpassen - bouwen van kleine vogelkooien/volières/aquaria/terraria/paludaria etc.)
Voor die multiplayer lijkt het me ook heel leuk om elkaars zoo te kunnen bezoeken. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Kassa Medewerker
Mwa, niemand (buiten een enkeling) die al online kijkt voor dat soort dingen en laat staan ze zelf wil gaan maken.
Added (28 Apr 2014, 20:17) --------------------------------------------- Misschien nog iets: abonnementen. Als bezoekers heel erg tevreden zijn na hun bezoek kopen ze eerder abonnementen, dan wanneer ze ontevreden vertrokken. Ook als jij vaak nieuwe dieren koopt/krijgt (dus ook jongen tellen hierbij mee), kopen meer mensen een abonnement, omdat ze dus elke keer weer wat nieuws kunnen zien.
hij komt ook voor x-box one, maar die heet gewoon Zoo Tycoon. Wij speculeren hier hoe wij een vervolg op ZT2 op de compu zouden willen. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!