Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Foto's maken
Mark_23
Datum: Maandag, 15 Sep 2014, 20:31 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Ik heb nu ook zt2 ultimate collection op mijn computer staan, maar ik kan geen foto's maken.
Het fototoestel kan ik wel pakken en als ik een foto wil maken maakt hij een klik en zie je een snelle flikkering in het beeld (zoals normaal). Maar hij slaat geen foto's op.
Kan iemand helpen?

Groetjes ;)
BerichtIk heb nu ook zt2 ultimate collection op mijn computer staan, maar ik kan geen foto's maken.
Het fototoestel kan ik wel pakken en als ik een foto wil maken maakt hij een klik en zie je een snelle flikkering in het beeld (zoals normaal). Maar hij slaat geen foto's op.
Kan iemand helpen?

Groetjes ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 15 Sep 2014 om 20:31
jonasgn
Datum: Vrijdag, 19 Sep 2014, 21:25 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Stagiaire

tja ik heb het probleem ook en ik zit er al mee.

voor dat ik geen foto kon maken had ik zookeeper collection daar deed hij het wel

dus ik snap het ook niet
Berichttja ik heb het probleem ook en ik zit er al mee.

voor dat ik geen foto kon maken had ik zookeeper collection daar deed hij het wel

dus ik snap het ook niet

Bericht getypt door - jonasgn
Toegevoegd op 19 Sep 2014 om 21:25
Mark_23
Datum: Vrijdag, 19 Sep 2014, 23:06 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

Ja het gekke is dat ik, toen ik hem net had geïnstalleerd, wel foto's kon maken. Later niet meer.
Ik heb het gelukkig al min of meer opgelost. Als ik zt2 gewoon opstart en daar mijn parken laadt, kan het dus niet. Maar ga naar de C schijf ga en vanuit het mapje daar mijn parken laadt, kan het dus wel. En ik heb dan blijkbaar ook geen cd nodig om hem op te starten :p
Dus misschien moet jij dat ook eens proberen.

Groetjes ;)
BerichtJa het gekke is dat ik, toen ik hem net had geïnstalleerd, wel foto's kon maken. Later niet meer.
Ik heb het gelukkig al min of meer opgelost. Als ik zt2 gewoon opstart en daar mijn parken laadt, kan het dus niet. Maar ga naar de C schijf ga en vanuit het mapje daar mijn parken laadt, kan het dus wel. En ik heb dan blijkbaar ook geen cd nodig om hem op te starten :p
Dus misschien moet jij dat ook eens proberen.

Groetjes ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 19 Sep 2014 om 23:06
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz