ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik zag dit topic staan op het international forum en het leek me ook een leuk idee voor in het nederlands.
in campange en uitdaging gebruik ik het liefst de buffel, omdat hij goedkoop is, weinig ruimte nodig heeft en zich snel voortplant. Oftewel een prima dier om mee te beginnen
in vrij spel gebruik veel verschillende dieren, maar katten vind ik altijd erg leuk en de koala en het stokstaartje gebruik ik wat vaker
Zelf gebruik ik eigenlijk in bijna elke zoo, Bizon's. Omdat deze snel tevreden zijn, goedkoop, en zich voldoende voortplanten. Als de flamingo's zich ook stand zouden kunnen houden, waren zij waarschijnlijk mijn favoriet
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja ik gebruik het liefst savannedieren of woestijndieren en dan het liefst de Gazelle's en de oryxen. Ik vind dit gewoon hele leuke beesten, voor waterdieren gebruik ik het liefste schildpadden, hebben niet veel nodig en zijn snel tevreden. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
Ik vind de thomson-gazelle mijn favoriete dier omdat dit dier erg goedkoop is en als je wat meer geld hebt kan je hier makkelijk andere savanne dieren bijzetten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Misschien raad je het al! Inderdaad, Tijgers Niet al eerste, maar ergens verderop in mijn zoo! Gewoon, omdat het een groote publiekstrekker is, en omdat ik gewoon van tijgers hou!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Zaterdag, 22 Aug 2009, 22:02 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
my favourite animal is red panda (because they looks really beautiful and cute) and wolfs,i using them in every zoo i made english isn't my main language I♥love rats