Datum: Vrijdag, 24 Dec 2010, 11:49 | Bericht # 101
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Mijn liefeling's dier eeuhhmmm......... nou ik vind zelf de Dino's het leukst. Waarom Bijna niemand gebruikt ze en je kan mooi ruime verblijven er voor aanlegen.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 13 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik vind bij de nog bestaande dieren waarschijnlijk de Bongo het fijnst(heeft ook een mooi patroon), maar als de uitgestorven dieren ook meetellen ga ik voor de Blauwbok.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik gebruik zelf vaak de Siberische Tijger (of zit de Bengaalse in het gewone spel) Maar dat komt ook wel omdat ik ze prachtig gereskint vind door AD.. Ik vind ze mooi omdat ze zo elegante loop hebben, heel statig enz..
Datum: Donderdag, 06 Jan 2011, 19:38 | Bericht # 105
steff
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
FalconHorus waar kan je de Oehoe krijgen? Ben al een tijdje opzoek naar uilen. Mijn favoriete dier is trouwens en chimpansee en de Oeran Oetan, ze lijken erg veel op mensen hoewel dit niet echt tot uiting komt in ZT2, ook kunnen ze behoorlijk hyper zijn maar ook dit komt niet echt voor. Ook zijn Gibbons erg leuk.
Datum: Maandag, 17 Jan 2011, 17:18 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
favourite dier in zt2? er zijn er heel veel leuk ik hou het tegenwoordig vooral op de dieren van dinosaurman en AD deze zijn gewoon zo realistisch waardoor ik de andere dieren bijna verwaarloos de mooiste vind ik dan denk toch de manenwolf (sinds ik die als klein jongetje in blijdorp zag was ik daar al fan van), de steenbok (zo geweldig realistisch gemaakt door AD, hij houdt het gebruik van europese dieren in combinatie met hetEE pack van Dinosaurman in ere) en de nijlkrokodil (ook weer van AD, deze heeft zo'n mooie, gedetailleerde, geschubte huid, dat moet heel veel werk geweest zijn)