Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
zoo tycoon 2 directeurscollectie
Terdo
Datum: Woensdag, 16 Dec 2009, 18:15 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

Quote (robinnijhof)
Misschien is je computer te vol en moet je er wat afhalen en anders weet ik het ook niet.

Uhmm.... robinnijhof wil je a.u.b. even kijken naar het laatste bericht in dit topic?
Dat is uit augustus en dus 4(!) maanden geleden %) Dit heet bumpen en valt onder spam! Let er dus voortaam op ;)

Always look on the bright side of life!
Bericht
Quote (robinnijhof)
Misschien is je computer te vol en moet je er wat afhalen en anders weet ik het ook niet.

Uhmm.... robinnijhof wil je a.u.b. even kijken naar het laatste bericht in dit topic?
Dat is uit augustus en dus 4(!) maanden geleden %) Dit heet bumpen en valt onder spam! Let er dus voortaam op ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 16 Dec 2009 om 18:15
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 16 Dec 2009, 18:34 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Quote (robinnijhof)

Robijnhof dit antwoord voegt niks meer toe aan dit topic. Het topic dateert van augustus dit jaar. Dus, dat heet bumpen en dat doen we hier niet. Lees AUB de forumregels en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht
Quote (robinnijhof)

Robijnhof dit antwoord voegt niks meer toe aan dit topic. Het topic dateert van augustus dit jaar. Dus, dat heet bumpen en dat doen we hier niet. Lees AUB de forumregels en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 16 Dec 2009 om 18:34
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz