ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hallo,
Ik heb een nieuw spel gekocht (zoo tycoon 2 directeurscollectie) Maar deze wilt niet installeren in krijg dan dit : Kan taalcode setupENU.dll niet ophalen. Dit bestand staat wel op de cd-rom. En bij me zus haar computer doet hij het wel.
Ik heb al een paar dingen geprobeerd zoals :
via microsoft kreeg als advies :
Temp bestanden verwijderen. Werkte niet....
Gezocht naar .dll bestanden om de naam te veranderen. Kon die niet vinden....
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja egt alles verwijderen en dan opnieuw installeren. Ik hoop dat het dan wel werkt. Succes en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
alle bestanden die met zootycoon te maken hebben, maar let op, want ze staan in verborgen mappen (gebruik in windows verkenner het zoek knopje) ik ben tim!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Kan je er enkele screens van posten, misschien dat ik je kan helpen! En trouwens, welke Windows heb je: "'XP" of "Vista"? Als je Vista hebt, kan ik je geloof ik wel goed helpen!
Frank (TigerKeeper)
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
0
Vrijwilliger
Quote (TigerKeeper)
Kan je er enkele screens van posten, misschien dat ik je kan helpen! En trouwens, welke Windows heb je: "'XP" of "Vista"? Als je Vista hebt, kan ik je geloof ik wel goed helpen!
0
Vrijwilliger
Ik heb nu bij me zus het spel geinstaleerd dan alle bestanden op usb gezet hier in me schrijf een map gemaakt voor dat spel en toen starte die hem op alleen nu zegt die weer : groote van directDraw-videogeheugen kan niet worden bepaald.
Er onder staat dan klik hier voor meer informatie over de fout en daar onder staat weer
Doorgaan , veilige modus, afsluiten
Wat moet ik nu doen :P
Mijn stuurprogramma is : vga.dll en versie nummer is : 5.01.2600.0000 (nederlands) en bij fabrikant staat n.v.t