ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
tip,als je rond loopt in het spel druk op shift dan ren je. en als je loopt of als je een foto wil maken druk op x. dan als je een fot maakt zie je de dieren beter en als je loopt voel je een kleine mens.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 7 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
to quickly clear out a biome i use the water tool and erase everyting ... now i like to build canopies seats and binoculars all the way down the fences so when guest gets in the way (and usually likes to stand or run where i want to build ) ... i drop one in the enclosier to clear them all out ... then pull him out. by phillyDan
Bericht veranderd door: phillyDan - Dinsdag, 05 Jan 2010, 18:29
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
o ja, ik heb nog twee cheats ontdekt: 1)als je een hek naast een verh. pad wil hebben, moet je eerst een bassinmuur plaatsen(Maakt niet uit welke) en er dan met de muur die je wilt over plaatsen(ALs je weet wat ik bedoel 2)ik heb ook ontekt hoe je lege VOLLEDIGE bassins kan maken: je maakt je bassin, en je maakt er een klein mini-bassin in.(!deze mag de randen van het grote bassin niet aanraken!) en dan pak je de buldozer en doe in een keer het hele mini-bassin weg. Dan heb je een leeg bassin!
Ik hoop dat ik er iemand mee geholpen heb,
Tigerman
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht veranderd door: tigerman - Zaterdag, 14 Aug 2010, 21:18
1. plaats een rotseiland(schuilplaats van MM2) 2. maak nu onder het eiland een ravijn(heuvel) 3. nu kan je bomen(dadelpalm, tropische bomen, oo boom..) en planten(tussacgras of oo planten) plaatsen op het heuveltje onder het eiland. 4. nu haal je het heuveltje weg en de bomen(of planten) staan op je rots eiland! Leuk voor zeeleeuwen en otters om een echt tropisch eiland na te bootsen. Ps. de dieren gaan er trouwens nog wel op zitten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
@ Gordeldiertje22, je hebt de placeable hack en een hack waardoor je bomen en planten in het water kan plaatsen nodig. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Maandag, 11 Jan 2010, 18:46
Datum: Zaterdag, 30 Jan 2010, 16:53 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb een foto gemaakt van een verhoogd eetpleintje,waarbij ik gebruik heb gemaakt van de cheat waardoor je alles onder verhoogde paden kan plaatsen. het is redelijk goed gelukt. deze fotos zijn genomen voordat ik het verbeterde. sorry dat de plaatjes te groot zijn.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Quote (jarni)
ik heb hier weer een lijst,dit keer niet van biomes maar variants! ieder *(sterretje) staat voor een variant. cheeta* jaguar* bengaalse tijger* sneewluipaard* zebra* afrikaanse wilde hond** afrikaanse olifant* azatishe olifant*
echt? dat heb ik nooit geweten? kun je een screen posten waar die op staat?
Hier is nog een tip voor de biomes: bijna ALLE dieren kunnen op grasland. handig voor als je een realistische dierntuin wil maken. niet dat dit allang bekend was...