ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
hier kan je je tips posten als je wilt. ook feiten zoals dat je nijlpaarden in savanne kan plaatsen hooren hier thuis ik heb overigens een lijst gemaakt van dieren die in andere biomes kunnen worden gezet.
nijlpaard:savanne nijlkrokodil:savanne thomsongazelle:woestijn sabelorix:savane sabelantilope:savanne/kreupelhout netgiraffe/massaigiraffe:kreupelhout gematigd woud aardvarken:savanne de twee pandas:regenwoud orang otangs:gematigd woud afrikaanse waterbuffel:savane bizon:gematigd woud/noordelijk bos/toedra/moeras eland:weide/gematigd woud/toendra/moeras rendier:weide/noordelijk bos/moeras bever:weide/gematigd woud/noordelijk bos
dat was wat ik erover weet en hopelijk word deze lijst langer!
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Zaterdag, 23 Jan 2010, 16:19
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik vind dit wel handig: ik heb ontdekt dat er groepen biomen zijn! Groep 1: -Weide -Moeras -Tropisch regenwoud Groep 2: -Toendra -Noordelijk bos -Gematig woud Groep 3: -Savanne -Kreupelhout -Woestijn Groep 4: -Rif -Kust -Diepzee -Zeebodem
Dieren die in een bepaald biome leven, kunnen ook in de andere boime in zijn groep! Behalve als het Bedreigde diersoorten zijn, dan kunnen ze niks of maar een van de twee andere biomes!
Frank (TigerKeeper)
PS: De titel van dit topic is " zootycoon tips cheats." Maar er zijn in ZT2 geen cheats zover ik weet, alleen bij ZT1!
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb iets grappigs ondekt,als je een filter wil hebben waar geen water naast staat maak je eerst een basin/meertje,dan plaats je er een filter naast doe je het meer/basin weg en klaar ben je! Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Maandag, 30 Nov 2009, 17:28
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
een handige tip is dat wanneer je dieren altijd klagen dat ze niet aan hun voedsel kunnen maar je niet de hokjes rondom vrij wil maken voor de dieren omdat je het voedsel verborgen wil houden . Dan kan je de hokjes rondom het voer vullen met planten (geen bomen of roten!) die desnoods het voedsel overdekken , de dieren zullen hier niet over klagen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 80 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
De eland moet eigenlijk naar toendra of naar het gematig woud. En de bizon zou ook beter kunnen in het noordelijk bos of in het gematig woud.
Added (11 Dec 2009, 12:35) --------------------------------------------- De leeuw kan je ook in het kreupel woud doen. En de Afrikaanse olifant kan ook in het regenwoud lopen. Je kan ook de chimpansees op de savanne laten lopen en de koala in op de kreupel woud.
Datum: Zaterdag, 19 Dec 2009, 13:59 | Bericht # 10
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik heb een cheat ondekt! als je een verhoogd pad plaatst,als verhoogde paden transparant zijn kan je er alles onder plaatsen! Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt