Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Scenario Bedreigde diersoorten
Laraatje2008
Datum: Maandag, 15 Dec 2008, 16:25 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Omdat laatst mijn spel crashte moet ik nu alle scernario's opnieuw doen en nee, met de hack doe ik dat liever niet. Het is soms wel leuk om ze uit te spelen vind ik. Maar ga vanavond aan deze beginnen, scenario dierentuin met alleen maar bedreigde diersoorten. Laatst had ik hem bijna maar ik moest 300 Euro voor mijn blauwvoetgent aan donaties hebben en die ene half ster werd het maar niet. Dus, nu nieuwe kansen en hopelijk lukt het nu wel. Ben egt benieuwd. Maar ga het gewoon opnieuw proberen en die tips die ik op zootycoon,nl heb gekregen hielpen wel egt, dus die ga ik opnieuw toepassen. Groetjes en nog een fijne avond, doegie, ciao, groetjes van Laraatje biggrinsanta

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtHallo iedereen,
Omdat laatst mijn spel crashte moet ik nu alle scernario's opnieuw doen en nee, met de hack doe ik dat liever niet. Het is soms wel leuk om ze uit te spelen vind ik. Maar ga vanavond aan deze beginnen, scenario dierentuin met alleen maar bedreigde diersoorten. Laatst had ik hem bijna maar ik moest 300 Euro voor mijn blauwvoetgent aan donaties hebben en die ene half ster werd het maar niet. Dus, nu nieuwe kansen en hopelijk lukt het nu wel. Ben egt benieuwd. Maar ga het gewoon opnieuw proberen en die tips die ik op zootycoon,nl heb gekregen hielpen wel egt, dus die ga ik opnieuw toepassen. Groetjes en nog een fijne avond, doegie, ciao, groetjes van Laraatje biggrinsanta

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 15 Dec 2008 om 16:25
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 05 Maa 2009, 19:05 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo iedereen,
Ben er weer mee bezig en het lukt me nog steeds niet. Ik heb al diverse dieren geplaatst en zelfs een show geplaatst met otters en witte dolfijnen. Daarna ook een kabelbaantraject aangelegd en zelfs dat wil niet helpen. Ik heb diverse terasjes gedaan en allerlei speeltjes geplaatst. Ik word er een beetje moe van en ik wil het nu toch uiteindelijk wel afspelen. Kom maar op met de tips en groetjes van Laraatje biggrin

BerichtHallo iedereen,
Ben er weer mee bezig en het lukt me nog steeds niet. Ik heb al diverse dieren geplaatst en zelfs een show geplaatst met otters en witte dolfijnen. Daarna ook een kabelbaantraject aangelegd en zelfs dat wil niet helpen. Ik heb diverse terasjes gedaan en allerlei speeltjes geplaatst. Ik word er een beetje moe van en ik wil het nu toch uiteindelijk wel afspelen. Kom maar op met de tips en groetjes van Laraatje biggrin

Toegevoegd op 05 Maa 2009 om 19:05
raymondhoek
Datum: Donderdag, 05 Maa 2009, 19:23 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Wat moet je dan precies nog??

Raymond wink

BerichtWat moet je dan precies nog??

Raymond wink

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 05 Maa 2009 om 19:23
thomvonder
Datum: Zaterdag, 07 Maa 2009, 11:08 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

je kan ook de scenario hack downloaden
Berichtje kan ook de scenario hack downloaden

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 07 Maa 2009 om 11:08
RaptorV
Datum: Maandag, 09 Maa 2009, 19:45 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Je kunt inderdaad zoals Thomvonder al zei een hack downloaden maar als je het zelf wilt doen is het misschien een tip veel bedreigde diersoorten te kopen. Dat werkt bij mij tot nu toe altijd.

Please watch RaptorVerhoeven on youtube.
BerichtJe kunt inderdaad zoals Thomvonder al zei een hack downloaden maar als je het zelf wilt doen is het misschien een tip veel bedreigde diersoorten te kopen. Dat werkt bij mij tot nu toe altijd.

Bericht getypt door - RaptorV
Toegevoegd op 09 Maa 2009 om 19:45
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 10 Maa 2009, 06:57 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Hallo Iedereen,
Ik heb dit scenario inmiddels gehaald. Ik had op het laatst een schildpad erin gezet en toen was het opeens 5 sterren. Heb het spel stopgezet en toen had ik het scenario gehaald. Gelukkig maar!!
Bedankt voor de tips, maar het scenariohack doe ik liever niet downloaden. Wil ze liever allemaal uitspelen, is leuker. Groetjes van Laraatje En het topic gaat nu op slot.
biggrin

BerichtHallo Iedereen,
Ik heb dit scenario inmiddels gehaald. Ik had op het laatst een schildpad erin gezet en toen was het opeens 5 sterren. Heb het spel stopgezet en toen had ik het scenario gehaald. Gelukkig maar!!
Bedankt voor de tips, maar het scenariohack doe ik liever niet downloaden. Wil ze liever allemaal uitspelen, is leuker. Groetjes van Laraatje En het topic gaat nu op slot.
biggrin

Toegevoegd op 10 Maa 2009 om 06:57
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz