ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Van elke speeltje 1 soort erin zetten envan die verfding gewoon twee erin zetten, dat moet helpen!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik krijg bij mijn dodo's ook altijd het bericht dat ze te weinig stimulatie zouden hebben, terwijl ik al wel de teerput en de dodobal(len) in het verblijf heb liggen. Iemand nog tips voor het meer kunnen stimuleren van dodo's? Misschien samen met een ander dier in een verblijf zetten of wat?
Olifanten moeten altijd in een kudde van ongeveer 5 dieren leven, zo dat ze sociaal kunnen wezen. Verder moet je zorgen voor genoeg speelruimte en speeltoestellen. En op blije bezoekers want daar trekken de dieren zich ook wat van aan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Rick, daar heb je toch ongelijk in(voor zt2 toch) want ik heb maar 2 aziatische olifanten, en geen enkel speeltoestel of olifantenhuis en ze hebben geen problemen met stimulatie en ze zijn altijd blij. Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
bij een scenario van het campagne spel voorkom mishandeling geloof ik kom ik niet verder omdat de eland de hele tijd de stimulatie niet omhoog gaat hoe kan dit en hoe kan ik dit voorkomen?