ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Vertel hier over je bugs die je tegenkomt. Ik heb er vaak last van en sommige bugs zijn egt irritant. Je hebt mensen die door dingen heen lopen en je hebt mensen zonder hoofd. Allerlei kleine dingen die niet kloppen. Groetjes en fijne feestdagen van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Dit is een lag dan en een man zonder hoofd dan? Dat is toch wel een bug? En palen zonder iets erop? Of witte paarden die ik de laatste keer had. Dat een download niet goed werktten. Groetjes en fijne feestdagen van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bij mij was een aardbeving en toen ging de ingang stuk!
Ik zal je moeten terleurstellen, in ZT2 KAN de ingang niet kapot Bovendien is dat geen bug, dus hoort deze hier niet in dit topic thuis en is het SPAM!!! Let op met wat je post!!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 20 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ik heb heel vaak als ik uitgestorven diersoorten maak dat er geen professor in het gebouw staat maar een killerpinguin. Of mannetjes zonder hoofd Laat ik deze site maar eens teroriseren.... :P
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 67 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Ja dit vind ik ook vreemd, en ik heb al is vliegende pinguins gehad,roze olifanten noem maar op. Yes I believe.......... in ZT2! Ik heet Peter zo mag je me ook noemen gefiliciteert... raymond!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 76 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik heb ook wel eens een roze olifant gehad ja, maar daar heb ik ondertussen geen last meer van (weet ook niet waarom)
Wat ik raar vind is dat er soms gasten in verblijven van roofdieren komen (en dan gaan gillen en dat soort dingen). Hoe ze het voor elkaar kregen geen idee, ze kunnen niet bij de ingang ofzo. Heel vreemd
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Waar ik me de laatste tijd dood aan erger, is dat bezoekers bang weg rennen voor dieren terwijl die gewoon op hun gemak in het verblijf zitten. En dan worden de bezoekers weer boos en gaan ze weer zeuren..Erg irritant. Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.