quagga - Zebra
Zatila
Datum: Woensdag, 13 Jan 2010, 22:01 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik heb ergens gelezen da je een quagga kunt fokken met een zebra... zou je eens een foto kunnen tonen van zo'n beest?
Bericht ik heb ergens gelezen da je een quagga kunt fokken met een zebra... zou je eens een foto kunnen tonen van zo'n beest?
Bericht getypt door - Zatila Toegevoegd op 13 Jan 2010 om 22:01
Gordeldiertje22
Datum: Donderdag, 14 Jan 2010, 16:31 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Stagiaire
Bedoel je van de kruising? Daar kan je geen screen van maken. Want of het is een gewone quagga of een gewone zebra.
Kijk eens in mijn design topic.
Bericht Bedoel je van de kruising? Daar kan je geen screen van maken. Want of het is een gewone quagga of een gewone zebra. Bericht getypt door - Gordeldiertje22 Toegevoegd op 14 Jan 2010 om 16:31
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 14 Jan 2010, 17:19 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja dat klopt en alleen aan de zoopedia kun je dan zien wie de vader en wie de moeder is!! Het is inderdaad gewoon of een zebra of een quegga!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Ja dat klopt en alleen aan de zoopedia kun je dan zien wie de vader en wie de moeder is!! Het is inderdaad gewoon of een zebra of een quegga!! Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 14 Jan 2010 om 17:19
Dubois
Datum: Zaterdag, 16 Jan 2010, 14:35 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik snap het niet goed , dus je kan die "quagga" samen met zebra's laten kweken?
Bericht ik snap het niet goed , dus je kan die "quagga" samen met zebra's laten kweken? Bericht getypt door - Dubois Toegevoegd op 16 Jan 2010 om 14:35
Gordeldiertje22
Datum: Zaterdag, 16 Jan 2010, 15:39 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Stagiaire
Als je een mannetjes zebra en een vrouwtjes quagga hebt of juist een vrouwtjes zebra en een mannetjes quagga kan het zijn dat ze samen een jong krijgen. Dit wordt of een gewone zebra of een gewone quagga geen zebra met gele vacht of zo.
Kijk eens in mijn design topic.
Bericht Als je een mannetjes zebra en een vrouwtjes quagga hebt of juist een vrouwtjes zebra en een mannetjes quagga kan het zijn dat ze samen een jong krijgen. Dit wordt of een gewone zebra of een gewone quagga geen zebra met gele vacht of zo. Bericht getypt door - Gordeldiertje22 Toegevoegd op 16 Jan 2010 om 15:39
Chilean_Kangaroo
Datum: Vrijdag, 21 Mei 2010, 02:11 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
really is very stupid is only a quaga whit head of zebra or for the moment that apear in my game or a zebra complety i think it isnt the big think
Bericht really is very stupid is only a quaga whit head of zebra or for the moment that apear in my game or a zebra complety i think it isnt the big think Bericht getypt door - Chilean_Kangaroo Toegevoegd op 21 Mei 2010 om 02:11
beessie
Datum: Dinsdag, 22 Jun 2010, 16:12 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
mij is het nog niet gelukt om ze te kruisen maar ik blijf proberen
Bericht mij is het nog niet gelukt om ze te kruisen maar ik blijf proberen Bericht getypt door - beessie Toegevoegd op 22 Jun 2010 om 16:12
meijer570
Datum: Dinsdag, 20 Jul 2010, 14:59 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
het is mij ook nog niet gelukt
Bericht het is mij ook nog niet gelukt Bericht getypt door - meijer570 Toegevoegd op 20 Jul 2010 om 14:59
cheetasuus
Datum: Donderdag, 22 Jul 2010, 16:51 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Op de een of andere manier willen de RR zebra's bij mij zich niet meer voortplanten met quagga's...
Bericht Op de een of andere manier willen de RR zebra's bij mij zich niet meer voortplanten met quagga's... Bericht getypt door - cheetasuus Toegevoegd op 22 Jul 2010 om 16:51
zebraatje
Datum: Donderdag, 22 Jul 2010, 18:21 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
ik heb een vraagje ik geen quagga in mijn spel of moet je die eerst uitspelen bij en campagne ruben
Bericht ik heb een vraagje ik geen quagga in mijn spel of moet je die eerst uitspelen bij en campagne ruben
Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 22 Jul 2010 om 18:21