ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Is ZooTycoon 2 Uitgestorven de moeite waard? Ik heb alle uitbreidingen behalve UD en ben sinds kort weer erg veel ZT2 gaan spelen, nu wil ik weten of het de moeite waard is om UD te kopen, aangezien het me onrealistisch lijkt. Dan heb ik nog een vraag: Hoeveel heb je er voor betaald en wanneer was dat ongeveer (maand-jaar) en bij welke winkel? [b]World Zoo Showroom
Ik vind UD de moeite waard, maar als je niet van dino's houdt moet je het niet doen. en ik heb vorig jaar UC gekocht voor MM en UD. die koste 40 euro bij intertoys maar ik weet niet hoeveel ze appart kosten.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, ik vind UD ook de moeite waard en ook al houd je niet van dino's net zoals ik, er zijn genoeg andere dieren die wel leuk zijn zoals de sabeltandkat en de quegga. Dat zijn toch een beetje normale dieren. Ik heb hem geloof ik 2 jaar geleden gekocht bij de Bart Smit. Koste volgends mij toen maar 10 Euro. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (beessie)
ik heb er 30 euro voor betaald volges mij 3 jaar geleden
Beessie, die heet bumpen, kijk eens naar de datum, het is inmiddels een half jaar geleden dat dit topic geopend is. Niet meer doen, en anders lees de forumregels. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!