ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Rejesi, i don´t know if a get it right ( i have to use the gogle translator rs) but it seems that you've said that Blue Fang and Microsoft want to do a new game but they have to work together . So i´m asking you, was there a misunderstanding between the two companies about the game?
Datum: Woensdag, 24 Maa 2010, 20:54 | Bericht # 12
Lane
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Honestly ben ik vrij teleurgesteld in ZTC2. 1 was gewoon... grappig. Ik bedoel gigantische walvissen in een aquarium drukken is toch geweldig? Toen kwam ZTC 2 moest ik natuurlijk gewoon hebben xD Maar naar een tijdje was het ***. Leeuwen die maar bleven jagen? Gnoe's met een reactie vermogen zo traag dat ze al 5 keer opgegeten hadden kunnen worden? Kangoeroes met reuze jongen? Die niet eens in de buidel kruipen. Paarden waarbij meerdere hengsten merries dekken? En je ziet niet eens een kudde vorming. Olifanten die een beetje gaan wegrennen. Niet eens hun oren groot opzetten als ze boos zijn. Tijgers die een beetje dom vooruit springen? Een dansje doen zodat de prooi alvast een voorsprong op wegrennen krijgt. 2 diertjes gaan naast elkaar liggen en 1 wordt zomaar drachtig. Eten dat zomaar verdwijnt uit de voedselhouders. Giraffes die niet eens normaal hun benen sprijden om bij het water te komen. Zebra's die niet kunnen galopperen. Beren die niet aan het water gaan staan. Bevers die geen dam bouwen? Niet eens binnen verblijven waar jij ook naar binnnen kan. Nee lekker goed nagedacht over hoe dieren zich gedragen. ZTC3 zou dus echt veeeeeeeeel realistischer mogen.
Datum: Woensdag, 31 Maa 2010, 18:56 | Bericht # 13
joost47
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik zou het wel leuk vinden als er een ZT3 zou komen, maar ik zou ook bijv wel meer Dinosauriers willen hebben, want dat waren er niet heel veel bij ZT2 UD
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik vind het jammer dat zt3 er niet is en ik geloof dat iedereen dat zo vind. Ik wil hem toch wel graag hebben. En wat ik anders zou willen in zt3 is dat de dieren meer echt lijken en onder water koepels zou hebben. Jammer dat je zt3 niet zelf kan maken.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik wil zo veel anders denk ik
grotere dierentuinen want ik speel ook wellis gewoon met dieren in het wild dat ze moeten jagen enzo. realistiche aanvallan. dus niet als een leeuw een zebra aanvalt dat de zebra blijft staan en dan gaat liggen en dan dood gaat. ze rennen meestal niet eens weg of hebben wonden ofzo. ook het paren moet realisticher
en er zijn nog wel meer dingen die anders moeten. ook die dingen die lane allemaal zegt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Er is onvoorstelbaar veel wat ik graag anders zou hebben gezien in ZT3. Maar ik ga niet echt praten over betere graphics/animaties, realisme. Want die zouden er sowiezo wel komen denk ik.
Wat ik graag zou willen zijn slimmere gasten (ook meer variatie in de gasten), Zookeepers die eindelijk eens hun werk doen!! en en wellicht een instant eet plek, niet zoiets als een restaurant, maar gewoon kant en klare kraampje met tafels enz.I vind het vreselijk als ik een mooie dierentuin heb, en dan de omgeving moet verpesten omdat de gasten behoeftes hebben.