ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Heej! Ik zat eens te denken, nu hebben we voor ZT2 eigenlijk alles wel gehad aan uitbreidingen, lijkt mij (want er is al 2,5 jaar niets nieuws over te horen..?) en nu is het wachten op ZT3. Maar wat zou je anders willen zien in ZT3, wat je in ZT2 minder vondt. Ik zou in ieder geval zelf gebouwen willen maken (net als in RCT3) en in aquariums een tunnel plaatsen. Ook zou ik de graphics realistischer willen en minder vage bugs. Verder natúúrlijk meer dieren! En een snapshot knop zou handig zijn, niet dat je telkens prt. screen moet doen... Wat jij? [b]World Zoo Showroom
Bericht veranderd door: ChrissievdP - Zaterdag, 23 Jan 2010, 17:13
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik zou het ook fijn vinden als de graphics beter zijn, en dus niet als je een bos maakt, dat de dieren dan haperend tussen de bomen doorlopen. Of dat bijv. een rennende Cheeta tegen de muur stuitert... En natuurlijk dat alle dieren veel gedetaileerder zijn, vooral de Tijgers. Die zijn echt vreselijk.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik vind inderdaad ook de tijgers erg onrealistisch, net als veel bewegingen van dieren! Dat reclame maken voor je zoo kan volgens mij ook al! Als je op je ingang klikt en een beetje zoekt moet het kunnen (ik weet niet of dit alleen in campagne mode is..)
Datum: Donderdag, 11 Feb 2010, 18:36 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
meer dieren , en dat je dieren kan kopen van een andere zoo's , betere bewegingen , minder blokkerige dieren , en dat dieren niet tegen muren of hekken aan lopen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
As far as a know (and a read this from other websites) there is no plans to release a new Zoo Tycoon game. We all will have to wait. I think the Zoo Tycoon 2 was a good game and as everything in life has it flaws. But in my opinion, the animals can be replaced by the new reskins of some awesome designers ( see Radical Remake from Aurora Designers), but there is one one thing that i will like to see in a future Zoo Tycoon game, larger maps. I think the size of the maps limits us to recreate some real life zoos or create zoos with bigger habitats and large number of species!
Datum: Donderdag, 25 Feb 2010, 08:00 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Het is eigenlijk al algemeen bekend dat ZT3 niet doorgaat doordat Blue Fang en Microsoft (Dacht ik, ik weet niet meer precies welke twee bedrijven die ZT1 en Zt2 hebben gemaakt) uit elkaar zijn. Er warem al wel plannen voor Zt3 maar die zijn nooit geraliseerd. Verder zijn de twee bedrijven wel positief over het maken van Zt3 maar het zal eigenlijk nooit gerealiseerd kunnen worden als ze niet samen gaan werken. Ik denk zelf eerder gezecht dat er geen Zt3 meer zal uitkomen maar een spel dat er heel erg op lijkt, met ander features en meer mogelijkheden.
volgens zo'n persoontje zouden de graphics er zo uitgezien hebben bij Zt3, maar hij heeft dit op de graphics van andere spellen met een ander concept gebaseerd dus ik geloof niet helemaal dat het er zo uit zou gaan zien.
###EDIT### (Raymond) Filmpje zichtbaar gemaakt.
Bericht veranderd door: raymondhoek - Donderdag, 25 Feb 2010, 11:26
Ik kan je melden, dat er geen persoontje is geweest die dat heeft gedacht. Want dat filmpje is 1 grote grap
want ik heb toch maar nog wat onderzoek gedaan... En kwam op deze trailer van Afrika uit:
Vooral de Zebra's en de Nijlpaarden vallen HEEEL erg op dat ze het zelfde zijn. Dit verklaart wel een hoop. Want als ik zag hoeveel Graphics er waren, moest je behoorlijk wat werkgeheugen hebben. En ik weet dat de PS3 meerdere processors heeft en meeeer dan genoeg werkgeheugen. Dus dat verklaart een hoop
Nee, hij is niet voor de pc beschikbaar. Dat kan ook niet, want alles is zo hoog, dat je een SUPER pc zou moeten hebben De PS3 is hierop gebouwd, en heeft enorme powers, het heeft de kracht van ongeveer 3 á 5 pc's. Dus dat zegt wel hoeveel dit spel moet hebben.
Tevens is dit spel nog steeds (4 jaar later al) verkrijgbaar in China. Als hij al ergens anders te koop is, dan is het Amerika.