Mischien heb je de hack gedownload om de laadbalk/hoofdmenumuziek terug te veranderen naar ZT2, BD, AA, MM of UD? Dit had ik ook. Dan moet je hem verwijderen. Kijk eens in mijn design topic.
Deze heb ik geinstalleerd maar ik had het probleem ervoor ook al. (AA muziek & UD laadbalk) Ik dacht zelf dat het Z-studio Christmas Pack was maar die heb ik gedeinstalleerd maar ik heb het nog. Misschien een andere download maar dat is moeilijk te achterhalen (ik heb er gigantisch veel!)
Egbert
Added (29 Jan 2010, 17:10) --------------------------------------------- Het probleem is nog niet verholpen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 162 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Misschien toch nog eens kijken bij de music-backto-AA/BD?? Misschien is het ook wel het aantal gedownloade objecten, of heb je misschien is verkeerds gedownload voor MM? [b]World Zoo Showroom
Ik weet hoe het weer terug komt(het geluid bij trainen en zo): 1. ga naar C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2 2. zoek hier de download van die hack 3. nu delete je hem 4. klaar!
Ik ga nu even kijken welke naam het was van de download.
Verzorger
Gelukkig, ik was al bang dat het niet meer goed zou komen Is het trouwens nog gelukt met het verwijderen van die download, deed ie het toen weer? [b]World Zoo Showroom
Verzorger
nee ik heb er nog nooit last van gehad. Maar best raar eigenlijk dat het probleem nog niet verholpen is. In ieder geval kan het niet aan de spelopties liggen, of wel? [b]World Zoo Showroom
Ik denk dat de XML een geen bestaand bestand zoekt Maar de files zijn er wel.
Added (07 Feb 2010, 12:11) --------------------------------------------- Jippie, Hij doet het weer! In de instellingen stond speciale effecten uit. Maar nu een nieuw probleem: Als ik de Zelfstudie doe opent hij de zoo maar zonder de opdracht. bv. stap 1 bouw een lab Egbert