ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hej Als ik dieren heb gedownload, en die aanklik, zie ik sommige wel maar andere soorten niet, zoals de killerpiquin en de dalmatier hond.. hoe kan ik dit oplossen?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
heb je de benodigde uitbrijdingen? en de blauwvoet gent is bij mij ook onzichtbaar en als je kwallen niet ziet dat komt omdat je ze vanuit een basin moet zien. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Het kan inderdaad zo zijn Raymond, Als Thomvonder (Die de Killer en de Dalmatier heeft gemaakt) de map 'Low' niet heeft toegevoegd. Het kan ook zo zijn dat je de benodigde uitbereidingen niet hebt natuurlijk. niks moet, je moet alleen af en toe naar de wc.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik heb hem nu op High staan, maar er is nog niks veranderd.. moet je het uitbereidingpakket kopen? of kun je die ook downloaden? Ik heb ook de in en uitzoom hack gedownload.. ik ga nu wel heel snel heen en weer maar ik kan helemaal niet meer in en uitzoomen.
Bericht veranderd door: mishelle25 - Dinsdag, 23 Feb 2010, 09:47
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
somigge dieren zie je niet als je spel gepauzeert is. kan dat het zijn? het is het geval bij het prairyhondje... Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt