Klachten topics genoeg... Bugs, grappige dingen, wat kan er beter, etc, etc... Nu eens wat anders... Wat vinden jullie nou echt goed van wat Blue Fang heeft gedaan aan Zoo Tycoon 2??
Ik begin: Ik vind het enorm fijn dat padden, hekken, daken, etc ronde hoeken kunnen krijgen, dat maakt het allemaal veel minder blokkerig...
Datum: Donderdag, 18 Maa 2010, 16:41 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind het knap dat ze alles zo echt en 3d hebben kunnen maken!! Het is toch een hele kunst om dat voor elkaar te krijgen!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Krokie vinder (Winaar krokie week)
Parkeerhulp
ik vind dat ze goede game-animaties gemaakt hebben. Ook vind ik (zoals zoveel mensen) de afgewerkte hoeken goed gedaan Best Forum Ever! Krokie contest gewonnen!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind dat ze dat met de paden zeer mooi hebben gedaan. Alleen af en toe heb ik ook wel weer is wat anders nodig dan die ronde paden, zoals wanneer ik een binnenverblijf heb gemaakt, dat je soms dan toch een rond stukje pad ziet.
Bericht veranderd door: Rolo - Maandag, 28 Jun 2010, 16:43
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind het knap dat ze het spel een stuk realistischer hebben kunnen maken dan zt1, je hoeft niet meer speciaal een savanne grondje te bouwen voor een savanne dier en zoveel modder en zoveel water in een hok. Je hebt alleen maar genoeg ruimte nodig voor een dier (wat door wat hacks verholpen kon worden )