Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
raymondhoek
Datum: Woensdag, 04 Nov 2009, 10:38 | Bericht # 131
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
De hack voor de roze olifanten kun je vinden op ZTabc. De toekan kun je downloaden op de site van WWDU. De neushoornvogel zat in WWW, maar is niet meer te downloaden, PB me je mail-adres maar als je hem wilt hebben. En er zat een jaarvogel in BB, maar die is nooit uitgekomen. Raymond
Bericht De hack voor de roze olifanten kun je vinden op ZTabc. De toekan kun je downloaden op de site van WWDU. De neushoornvogel zat in WWW, maar is niet meer te downloaden, PB me je mail-adres maar als je hem wilt hebben. En er zat een jaarvogel in BB, maar die is nooit uitgekomen. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 04 Nov 2009 om 10:38
Lucoshi
Datum: Woensdag, 04 Nov 2009, 13:31 | Bericht # 132
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Steen Muren: Klik Hier 1 Hokjes Hack: Klik Hier
Terdo
Datum: Woensdag, 04 Nov 2009, 18:52 | Bericht # 133
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Ik zoek een nederlandse versie van het stekelvarken
Always look on the bright side of life!
Bericht Ik zoek een nederlandse versie van het stekelvarken Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 04 Nov 2009 om 18:52
Dubois
Datum: Zondag, 08 Nov 2009, 09:22 | Bericht # 134
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik zoek een pack met verschillende vogels (Kookaburra , Toekan , Neushoornvogel , en nog andere tropische vogels ? )
Bericht Ik zoek een pack met verschillende vogels (Kookaburra , Toekan , Neushoornvogel , en nog andere tropische vogels ? ) Bericht getypt door - Dubois Toegevoegd op 08 Nov 2009 om 09:22
robinnijhof
Datum: Zondag, 08 Nov 2009, 14:57 | Bericht # 135
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik weet wel een site waar je de kookaburru kan donwloaden. Dit is de link: http://www.freewebs.com/wwdu/ffdownload.htm Groetjes Robin
carlo
Datum: Woensdag, 11 Nov 2009, 16:21 | Bericht # 136
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
waar kan ik het hele BB paket downloaden ik heb namelijk alleen de demo
Bericht waar kan ik het hele BB paket downloaden ik heb namelijk alleen de demo Bericht getypt door - carlo Toegevoegd op 11 Nov 2009 om 16:21
Terdo
Datum: Woensdag, 11 Nov 2009, 17:13 | Bericht # 137
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
7
Curator
Quote (carlo )
Dit pakket is helaas nooit uitgebracht Dus iedereen moet het maar doen met de demo
Always look on the bright side of life!
Bericht Quote (carlo )
Dit pakket is helaas nooit uitgebracht Dus iedereen moet het maar doen met de demo
Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 11 Nov 2009 om 17:13
tigerman
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2009, 12:00 | Bericht # 138
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
weet er iemand waar ik de lepelaar (eng. spoonbill) kan vinden?
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht weet er iemand waar ik de lepelaar (eng. spoonbill) kan vinden? Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 14 Nov 2009 om 12:00
thomvonder
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2009, 12:27 | Bericht # 139
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
ja die kon je vinden op ZTV.Maar ZTV is zijn downloads kwijt. Als je hem wilt stuur dan je emailadres naar me toe en ik email hem. wnat ik heb hem wel
Bericht ja die kon je vinden op ZTV.Maar ZTV is zijn downloads kwijt. Als je hem wilt stuur dan je emailadres naar me toe en ik email hem. wnat ik heb hem wel Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 14 Nov 2009 om 12:27
Wertyum
Datum: Zondag, 15 Nov 2009, 10:51 | Bericht # 140
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Jongens ik ben op zoek naar dieren uit de zeebodem. Ik heb nu alleen de mensehaai, walvishaai en koboldhaai, de standaard marine mania dieren. Heeft er iemand leuke aanvulling voor mij?
Wertyum
Bericht Jongens ik ben op zoek naar dieren uit de zeebodem. Ik heb nu alleen de mensehaai, walvishaai en koboldhaai, de standaard marine mania dieren. Heeft er iemand leuke aanvulling voor mij?
Wertyum
Bericht getypt door - Wertyum Toegevoegd op 15 Nov 2009 om 10:51