Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
Mark_23
Datum: Zondag, 07 Sep 2014, 19:48 | Bericht # 5711
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Weet iemand waar ik vlinders kan vinden? Ik heb er al 3 uit een pack van tesara maar dat zijn ambients. Ik zou ze graag als dieren hebben waar mensen naar kunnen kijken (als die er zijn). Groetjes
Bericht Weet iemand waar ik vlinders kan vinden? Ik heb er al 3 uit een pack van tesara maar dat zijn ambients. Ik zou ze graag als dieren hebben waar mensen naar kunnen kijken (als die er zijn). Groetjes Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 07 Sep 2014 om 19:48
OrcaFreak
Datum: Zondag, 07 Sep 2014, 23:10 | Bericht # 5712
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 9
Kassa Medewerker
Vlinders bestaan, voor zo ver ik weet, enkel als ambients
Bericht Vlinders bestaan, voor zo ver ik weet, enkel als ambients Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 07 Sep 2014 om 23:10
ancientdragon
Datum: Maandag, 08 Sep 2014, 15:37 | Bericht # 5713
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
weet iemand waar ik de omringde dingen kan vinden het liefst met link Added (08 Sep 2014, 15:24) --------------------------------------------- weet iemand waar ik afrikaanse vogel of aziatische vogels kan vinden
Added (08 Sep 2014, 15:37) --------------------------------------------- is het vogelbekdier niet meer te dowloaden?
uitgestorven? niet verloren
Bericht veranderd door: ancientdragon - Maandag, 08 Sep 2014, 15:23
ZooZa
Datum: Maandag, 08 Sep 2014, 15:52 | Bericht # 5714
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
volgens mij is het eerste pad van snowleo, niet verkrijgbaar de wc spullen zijn volgens mij gemaakt door raymondhoek de knuffelbeesten, computer en sleichbeeldjes zijn allemaal foto's die gewoon op de foto zijn geplakt voor vogels: check the round table, gaia, tesara en northern skies het vogelbekdier is niet meer te krijgen volgende keer even je eerste post editen inplaats van 3 aparte posts te posten
Bericht volgens mij is het eerste pad van snowleo, niet verkrijgbaar de wc spullen zijn volgens mij gemaakt door raymondhoek de knuffelbeesten, computer en sleichbeeldjes zijn allemaal foto's die gewoon op de foto zijn geplakt voor vogels: check the round table, gaia, tesara en northern skies het vogelbekdier is niet meer te krijgen volgende keer even je eerste post editen inplaats van 3 aparte posts te posten Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 08 Sep 2014 om 15:52
ancientdragon
Datum: Maandag, 08 Sep 2014, 16:01 | Bericht # 5715
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
okeAdded (08 Sep 2014, 15:57) --------------------------------------------- bestaad er een baardagaam
Added (08 Sep 2014, 16:01) --------------------------------------------- door wat kan ik een voggelbekdier vervanggen als het thema ocieanië is
Bericht okeAdded (08 Sep 2014, 15:57) --------------------------------------------- bestaad er een baardagaam
Added (08 Sep 2014, 16:01) --------------------------------------------- door wat kan ik een voggelbekdier vervanggen als het thema ocieanië is
Bericht getypt door - ancientdragon Toegevoegd op 08 Sep 2014 om 16:01
Mark_23
Datum: Dinsdag, 09 Sep 2014, 13:52 | Bericht # 5716
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Het vogelbekdier is wel te krijgen hoor. Op deze site nog wel.
Bericht Het vogelbekdier is wel te krijgen hoor. Op deze site nog wel. Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 09 Sep 2014 om 13:52
ancientdragon
Datum: Dinsdag, 09 Sep 2014, 18:17 | Bericht # 5717
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
had hem al gevonden maar toch bedankt
Bericht had hem al gevonden maar toch bedankt Bericht getypt door - ancientdragon Toegevoegd op 09 Sep 2014 om 18:17
Mark_23
Datum: Zaterdag, 13 Sep 2014, 14:46 | Bericht # 5718
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Weet iemand waar ik european expeditions nog kan vinden? Ik kan hem niet meer downloaden. Of zou iemand hem mij kunnen geven als hij echt nergens meer te krijgen is? Groetjes
Bericht Weet iemand waar ik european expeditions nog kan vinden? Ik kan hem niet meer downloaden. Of zou iemand hem mij kunnen geven als hij echt nergens meer te krijgen is? Groetjes Bericht getypt door - Mark_23 Toegevoegd op 13 Sep 2014 om 14:46
ZooZa
Datum: Zaterdag, 13 Sep 2014, 15:51 | Bericht # 5719
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ Mark_23 , vraag even hier
Bericht @ Mark_23 , vraag even hier Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 13 Sep 2014 om 15:51
jonasgn
Datum: Zaterdag, 20 Sep 2014, 11:19 | Bericht # 5720
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Stagiaire
Ja ik heb european expeditions gedownload op nexusmods. Weet iemand waar je combipatch van snowleo kan downloaden Als iemand hem heeft wil je hem dan sturen?
Bericht veranderd door: jonasgn - Maandag, 22 Sep 2014, 20:19
Bericht Ja ik heb european expeditions gedownload op nexusmods. Weet iemand waar je combipatch van snowleo kan downloaden Als iemand hem heeft wil je hem dan sturen? Bericht getypt door - jonasgn Toegevoegd op 20 Sep 2014 om 11:19