ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Weet iemand of er ergens een mooie alpaca te vinden is? Die heb ik eigenlijk nodig voor mijn zoo. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ow weet iemand toevallig ook of dr downloads zijn met borden met de werelddelen er op? Mijn zoo heeft namelijk een werelddeel verdeling maar ik kan nergens een download vinden met die borden die het werelddeel aangeven.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
bestaan er nergens echte downloads voor die borden? Ik ben namelijk niet zo goed in die dingen zelf maken haha. Zijn er trouwens nog goede downloads uitgekomen de afgelopen jaren? ik ben nu namelijk sinds een maand ofzo weer wat zoo's aan het bouwen en omdat ik zootycoon opnieuw moest installeren was ik al m'n downloads kwijt. Ik zoek ook nog naar kleine tropische bomen en planten (voor in terraria en kassen) en misschien deuren (of van die flappen die je vaak aan het begin van volières ziet) als die bestaan.
Added (09 Okt 2014, 21:44) --------------------------------------------- O en ik zoek trouwens ook nog iets van trappen (niet die vogels maar waar bezoekers over lopen haha)
Added (09 Okt 2014, 21:44) --------------------------------------------- O en ik zoek trouwens ook nog iets van trappen (niet die vogels maar waar bezoekers over lopen haha)