ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ joepie, tropische planten kun je o.a. hier en hier vinden en hier in de lori pack heb je lianen (op verschillende hoogten). Op tesara zijn ook heel veel mooie packs moet je maar ns kijken. De trap pack vind je hier
Waar kan in deze hekken vindenen die boomstammen in de voeliere? zowel die van de voliere als die kleine vooraan. de hekken rechts op deze foto.
en dan nog de hekken achteraan op deze foto.
foto 1: de takken zijn niet beschikbaar, de kleine hekken vooraan zijn van hier (de volière weet ik niet foto 2: nogmaals, de takken zijn niet beschikbaar, de hekken rechts weet ik niet, die helemaal in de achtergrond zijn van Zeta designs foto 3: de hekken zijn ook niet beschikbaar helaas
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ seppe363, De volière hekken komen van Gaia, de hekken rechts op de 2e foto zitten ook in het pack waarvan Zooza de link heeft geplaatst. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
In de verkooplijst van de Round Table of Zoos Inc. staan heel veel bijzondere dieren, die ik graag zou willen hebben, weet iemand waar ik ze kan krijgen?
1 Cuscus, Sulawesi Bear (sulawesi beerkoeskoes) 2 Potoroo, Gilbert's (Gilbert's Potoroo) 3 Coati, White-Nosed (witsnuitneusbeer) 4 Fox, Kit (kitvos) 5 Mongoose, Grandidier's (grandidiers mangoest) 6 Mongoose, White-tailed (witstaartmangoest) 7 Marmoset, Pygmy (dwergoeistitie) 8 Tamarin, Red-handed (roodhandtamarin) 9 Duiker, Yellow-backed (geelrugduiker) 10 Zebra, Chapman's (Chapmanzebra) 11 Prairie Dog, Black-tailed (zwartstaartpairiehond) 12 Porcupine, Crested (witstaartstekelvarken) 13 Squirrel,Thirteen-lined Ground (dertienstreepgrondeekhoorn) 14 Junglefowl, Red (bankivahoen) 15 Junglefowl, Sri Lankan (lafayettehoen) 16 Bird-of-Paradise, Blue (blauwe paradijsvogel) 17 Kokako (heel verrassend: kokako) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!