ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Witneus coati, Tesara grandidiers mangoest, Gaia pygmy marmoset word nu gemaakt door Robbie prairie hond is gewoon hier op de site toch? dragon-unit heeft een aantal junglefowl's gemaakt, moet je even vragen (ik heb ze maar ik denk niet dat ik ze met je mag dele...)
Er zitten dus ook een aantal verouderede downloads tussen, want die coati is best verouderd. Maar bedankt voor de rest! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Dinsdag, 11 Nov 2014, 14:15 | Bericht # 5745
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Weet er iemand ergens mooie zeevogels (dan denk ik aan meeuwen, sternen, wulpen, enz...) ? Maakt niet uit welke soorten. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
op zerosvaltmonts site zijn er een aantal in een pack anders kan je ook het Coastal Skies pack downloaden hier op de site, maar die zijn wel een klein beetje outdated succes!
JowJonas, meeuwen, jagers etc. staat idd op de site van Zeros, wulp, papegaaiduiker, eider, kluut in Aves. Lepelaars zijn op de site van DD te vinden. en Crookedjaw heeft op zijn site een bergeend en nog een lepelaar gereleased. (hier dus: http://julienneter.wix.com/crookedjaw-projetcs#!downloads/c1z1f)
Added (12 Nov 2014, 16:46) --------------------------------------------- In het showtopic van JowJonas zag ik chapmanzebra's, weet iemand die te vinden? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Woensdag, 12 Nov 2014, 16:46