Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
Lucoshi
Datum: Dinsdag, 14 Jun 2011, 20:17 | Bericht # 1521
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Ik vroeg me af... zijn er luiaarden (niet die van Thomvonder) of Boomstekelvarkens gemaakt?
Bericht Ik vroeg me af... zijn er luiaarden (niet die van Thomvonder) of Boomstekelvarkens gemaakt? Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 14 Jun 2011 om 20:17
IK
Datum: Dinsdag, 14 Jun 2011, 21:17 | Bericht # 1522
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Jij hebt toch ooit een luiaard gemaakt, dus die zou je dan al moeten hebben.
Bericht Jij hebt toch ooit een luiaard gemaakt, dus die zou je dan al moeten hebben. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 14 Jun 2011 om 21:17
mynameis
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 07:53 | Bericht # 1523
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
dit is de link voor de gevlekt adelaarsrog http://www.freewebs.com/fobster/downloads.htm
qlabru
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 16:46 | Bericht # 1524
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ timo13 Je kan de gevlekte adelaarsrog ook hier downloaden: http://zootycoon.nl/forum/downloads.php?view=detail&df_id=39
groetjes Quinten
velociraptor
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 20:32 | Bericht # 1525
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Weet er iemand ergens een mooie reigerachtige staan, niet am. blauwe reiger van ztw, zoals blauwe reiger, kl. /gr. zilverreiger, purperreiger, ralreiger, roerdomp, woudaapje, koereiger,...?
fast faster fastst
Bericht Weet er iemand ergens een mooie reigerachtige staan, niet am. blauwe reiger van ztw, zoals blauwe reiger, kl. /gr. zilverreiger, purperreiger, ralreiger, roerdomp, woudaapje, koereiger,...? Bericht getypt door - velociraptor Toegevoegd op 16 Jun 2011 om 20:32
Joshua
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 21:01 | Bericht # 1526
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Velo, je zou kunnen kijken op Tesara in de Exlucive afdeling staan veel mooie vogels, mischien ook wel de dieren die jij zoekt.
Bericht Velo, je zou kunnen kijken op Tesara in de Exlucive afdeling staan veel mooie vogels, mischien ook wel de dieren die jij zoekt. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 16 Jun 2011 om 21:01
HighVoltage
Datum: Donderdag, 16 Jun 2011, 21:37 | Bericht # 1527
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
zijn er nog ergens packs te downloaden met alleen maar planten?
Bericht zijn er nog ergens packs te downloaden met alleen maar planten? Bericht getypt door - HighVoltage Toegevoegd op 16 Jun 2011 om 21:37
tjalf
Datum: Vrijdag, 17 Jun 2011, 16:01 | Bericht # 1528
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
@ HighVoltage , ja op de site van AD.
Bericht @ HighVoltage , ja op de site van AD.Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 17 Jun 2011 om 16:01
HighVoltage
Datum: Vrijdag, 17 Jun 2011, 22:16 | Bericht # 1529
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ HighVoltage, ja op de site van AD.
dank je voor de informatie.
Bericht Quote
@ HighVoltage, ja op de site van AD.
dank je voor de informatie.Bericht getypt door - HighVoltage Toegevoegd op 17 Jun 2011 om 22:16
ZooZa
Datum: Zondag, 19 Jun 2011, 08:45 | Bericht # 1530
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
weet iemand waar je de baviaan kan vinden die met de roze billen alvast bedankt
Bericht weet iemand waar je de baviaan kan vinden die met de roze billen alvast bedankt Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 19 Jun 2011 om 08:45