ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@tjalf Maar dan staan er toch ook geen boerderij dieren op of snowleo's rotsen? Sorry snap er nog niet zo veel van ben pas een week weer bezig met zt2 Zoo tycoon petje!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ Niekpetje, nee, die staan in zijn design topic op ztABC, maar alle downloads die hij heeft uitgebracht op zijn site staan onder downloads of hacks. De anderen komen later misschien nog op de site te staan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ guppy, hoeft niet, maar als je andere hacks hebt moet je voor de hacks van snowleo zoveel mogelijk zzzz toevoegen voor de naam van de hack totdat het de meeste zzzzz voor de naam heeft.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik benn nieuw hier en weet nog niet zo veel weet iemand waar je konijnen kunt downloaden Alvast bedankt,Thomas
Added (09 Jul 2011, 13:18) --------------------------------------------- Ps,ik heb heel veel zoo's gezien met disingo's ,waar kun je die downloaden Alvast bedankt,thomas
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Hallo
ik zie heel vaak bij mensen rots omheiningen voor in je Zoo om de verblijven zo realistische temaken maar kan het niet vinden weten julie op welke site