ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
he weet iemank ook waar ik een hack kan vinden waar bij je bijv bommen op planten en gras kan zetten ik zag dit op youtube maar kan de download nergens vinden ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 6 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Weet iemand waar ik een kip kan downloaden? Heb al op google enzo gezocht, zelfs op het ZTW download thingy, even this topic. Weet iemand waar het te downloaden is?
OKEE?? WAT BEDOEL JE MET ZD SRRY MAAR IK BEN HIER NET NIEUW
ZD is de afkorting van zeta-designs Maar doe voortaam niet meer alles ik hoofdletters want dat is vrij irritant lezen voor anderen... Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
je bedoelt hoe je die specifieke objecten krijgt van AA en ES. Gewoon de Campagne uitspelen? Alhoewel daar hebben ze ook een download voor. Het is maar of je het leuk vind om die missies te doen (Ik hoop dat ik het begrepen heb van wat je bedoelde)
Maar ik zoek nog steeds de Kudu's als downloads :P