ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Dinsdag, 30 Aug 2011, 09:37 | Bericht # 1831
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
zijn er ook nog dingen waar kinderen kunnen spellen bijv schommels en een wipwap dat zou leuk zijn als dat er is en kan iemand mij een link geven van de drinkautomaten van snowleo ik kan ze niet vinden
Datum: Dinsdag, 30 Aug 2011, 12:34 | Bericht # 1833
nikkiligthart
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
bedankt! janaax
Added (30 Aug 2011, 12:27) --------------------------------------------- ik kan niet downloaden op tesara
Added (30 Aug 2011, 12:30) --------------------------------------------- waar kun je de blauwe duiker downloaden?
Added (30 Aug 2011, 12:34) --------------------------------------------- weet iemand waar je reskins voor giraffen thomsongazelles en zebras kunt downloaden?
Datum: Dinsdag, 30 Aug 2011, 14:10 | Bericht # 1835
nikkiligthart
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik kan niet downloaden op tesara maar toch bedankt!
Added (30 Aug 2011, 14:10) --------------------------------------------- weet iemand waar ik de brilangoer, reskins van savanne dieren en de halsbandpekari kan downloaden? (ik kan niet downloaden op tesara) en a.u.b een link! alvast bedankt!
Datum: Dinsdag, 30 Aug 2011, 14:41 | Bericht # 1836
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ik ben op zoek naar realistische biome reskins vooral savanne en kreupelhout *ik heb ze van Tessara AD en zeta designs al* En ik zoek een kameel *geen Dromedaris*. En ik weet niet of die er nog wel is maar ik had eerder *voor mijn pc weer stuk ging* een hack dat je op een paar dieren kon rijden zoals op de struisvogel en dromedaris weet iemand waar die nog te krijgen is? Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Dinsdag, 30 Aug 2011, 14:58
Datum: Dinsdag, 30 Aug 2011, 18:47 | Bericht # 1839
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
kan iemand mij de link geven van snowleo's drink automaten en zijn er ook dingen zoals schomeld of een wipwap ?
Added (30 Aug 2011, 18:47) --------------------------------------------- ooh ja als ik de wilde kameel wil downloaden op zt.nl dan blokkert mijn virus scanner het er zit spyware in pas op je bent gewaar schuuwt!!!