ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Added (03 Sep 2011, 15:21) --------------------------------------------- @ nikkiligthart, in het pack "Aves" van DM zit een soort toekan (Dotter Tukan) link!
Our perfect companions never have fewer than four feet
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 17 Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ nikkiligthart, In het pack zitten nog een aantal vogels, ook een soort van ara (Spix Ara), de rest van de inhoud van het pack vind je hier! terug. Er zijn ook ara's te vinden op de BDU (Bird Designers United) site. x
Added (04 Sep 2011, 10:45) --------------------------------------------- ps: om toegang te krijgen tot de downloads op BDU moet je wel registreren geloof ik.
Our perfect companions never have fewer than four feet
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 17 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Waar kan ik de RR part 1 space hack vinden? wanneer ik op snowleo's site de animal patch wil dowloaden die de RR dieren ook betrekt stuit ik op een 'not found' error.
x Our perfect companions never have fewer than four feet