Waar kun je de volgende download vinden......? (ZT2)
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 02 Jan 2009, 10:53 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 02 Jan 2009 om 10:53
guus001
Datum: Woensdag, 07 Sep 2011, 13:00 | Bericht # 1871
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik zoek nog altijd de haaien tunnel en hacken waar mensen door heen kunnen lopen tenten boten en kano,s en ik zoek nog rooie ara,s en coole tropice vissenAdded (07 Sep 2011, 13:00) --------------------------------------------- en wie zouw me de link willen sturen die van parot pack want bij mij zegt die als ik op bdu er op klikt dan staat er pagina kan niet gevonden worden
Bericht ik zoek nog altijd de haaien tunnel en hacken waar mensen door heen kunnen lopen tenten boten en kano,s en ik zoek nog rooie ara,s en coole tropice vissenAdded (07 Sep 2011, 13:00) --------------------------------------------- en wie zouw me de link willen sturen die van parot pack want bij mij zegt die als ik op bdu er op klikt dan staat er pagina kan niet gevonden worden
Bericht getypt door - guus001 Toegevoegd op 07 Sep 2011 om 13:00
Drago
Datum: Woensdag, 07 Sep 2011, 14:34 | Bericht # 1872
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (guus001 )
ik zoek nog rooie ara,s en coole tropice vissen
Er staan tropische vissen hier op het ZTSF bij downloads. Volgensmij is er een Rode Ara bij de exclusives hier. Drago
Ulana Sea Park - Trade Center
Bericht Quote (guus001 )
ik zoek nog rooie ara,s en coole tropice vissen
Er staan tropische vissen hier op het ZTSF bij downloads. Volgensmij is er een Rode Ara bij de exclusives hier. DragoBericht getypt door - Drago Toegevoegd op 07 Sep 2011 om 14:34
krieke668
Datum: Woensdag, 07 Sep 2011, 17:06 | Bericht # 1873
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
ik zoek de steen uil ze staat ergenss op zoohispania maaar ik kan ze er niet vinden @ guus001 , ik denk dat er een legertentenpack op tesara staat ik zoek nog heftrucks alles met constructe... en het volgende blauwe gebouw het staat op sze maar k kan het niet vinden http://s3.invisionfree.com/ZTSSC/ar/t476.htm
Bericht veranderd door: krieke668 - Woensdag, 07 Sep 2011, 17:10
Bericht ik zoek de steen uil ze staat ergenss op zoohispania maaar ik kan ze er niet vinden @ guus001 , ik denk dat er een legertentenpack op tesara staat ik zoek nog heftrucks alles met constructe... en het volgende blauwe gebouw het staat op sze maar k kan het niet vinden http://s3.invisionfree.com/ZTSSC/ar/t476.htm Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 07 Sep 2011 om 17:06
tjalf
Datum: Woensdag, 07 Sep 2011, 20:30 | Bericht # 1874
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
@ guus001 , de haaientunnel is nog niet gereleased, en de papegaaien staan op deze site bij de exclusives. @ krieke668 , steenuil staat niet op hispana, maar op tesara, desert pack staat op snowleos site @ J-aguaR , op ztw staan heel veel beren
Bericht @ guus001 , de haaientunnel is nog niet gereleased, en de papegaaien staan op deze site bij de exclusives. @ krieke668 , steenuil staat niet op hispana, maar op tesara, desert pack staat op snowleos site @ J-aguaR , op ztw staan heel veel berenBericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 07 Sep 2011 om 20:30
guus001
Datum: Donderdag, 08 Sep 2011, 10:24 | Bericht # 1875
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
bedankt @ krieke668 , ik kan jammer helAAS NIET OP TESARA EN BEDANKT @ tjalf , ALEEN JAMER IK BEN HEP NOG GEEN ECSCLUSIEVE DAS VOOR 25 POST
Bericht bedankt @ krieke668 , ik kan jammer helAAS NIET OP TESARA EN BEDANKT @ tjalf , ALEEN JAMER IK BEN HEP NOG GEEN ECSCLUSIEVE DAS VOOR 25 POST Bericht getypt door - guus001 Toegevoegd op 08 Sep 2011 om 10:24
krieke668
Datum: Donderdag, 08 Sep 2011, 19:36 | Bericht # 1876
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
voor tesara moet je gewoon een account maken en dan naar naar het welkoms forum gaan en je kan daarna aan honderen downloads
Bericht voor tesara moet je gewoon een account maken en dan naar naar het welkoms forum gaan en je kan daarna aan honderen downloads Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 08 Sep 2011 om 19:36
guus001
Datum: Vrijdag, 09 Sep 2011, 18:35 | Bericht # 1877
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik wil niet irietand of zo iets zijn krieke mar ik krijg steeds foutmeldingen of imand de link van de kolibrie en papegaaien ententen met de link van de dowloads site naar me tioe wil sturen alvast bedankt fijn weekend iedereen en kan iemand de hangbuik zwijn door sturen tnx
Bericht veranderd door: guus001 - Zaterdag, 10 Sep 2011, 10:12
Bericht ik wil niet irietand of zo iets zijn krieke mar ik krijg steeds foutmeldingen of imand de link van de kolibrie en papegaaien ententen met de link van de dowloads site naar me tioe wil sturen alvast bedankt fijn weekend iedereen en kan iemand de hangbuik zwijn door sturen tnx Bericht getypt door - guus001 Toegevoegd op 09 Sep 2011 om 18:35
SuperRicoSuper
Datum: Zaterdag, 10 Sep 2011, 17:09 | Bericht # 1878
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
weet iemand waar je GROTE ROTSEN kan downloaden NIET die van snowleo want die heb ik al maar rotsen die er op lijken
hoi
Bericht weet iemand waar je GROTE ROTSEN kan downloaden NIET die van snowleo want die heb ik al maar rotsen die er op lijken Bericht getypt door - SuperRicoSuper Toegevoegd op 10 Sep 2011 om 17:09
Drago
Datum: Zaterdag, 10 Sep 2011, 19:09 | Bericht # 1879
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (SuperRicoSuper )
weet iemand waar je GROTE ROTSEN kan downloaden NIET die van snowleo want die heb ik al maar rotsen die er op lijken
Zijn ze trouwens grijs? Oké, even een tip voor iedereen! Typ bij Google Vertalen de naam van je gezochte download. Vertaal hem dan naar het Engels, kopieër hem naar Youtube met Zoo Tycoon 2 download, en dan je woord. Ik hoop dat dit geen scam is ofzo. Drago
Ulana Sea Park - Trade Center
Bericht Quote (SuperRicoSuper )
Zijn ze trouwens grijs? Oké, even een tip voor iedereen! Typ bij Google Vertalen de naam van je gezochte download. Vertaal hem dan naar het Engels, kopieër hem naar Youtube met Zoo Tycoon 2 download, en dan je woord. Ik hoop dat dit geen scam is ofzo. DragoBericht getypt door - Drago Toegevoegd op 10 Sep 2011 om 19:09
guus001
Datum: Zondag, 11 Sep 2011, 10:59 | Bericht # 1880
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
wie kan me de rotsen van snowleon door sturen met link en al
Bericht wie kan me de rotsen van snowleon door sturen met link en al Bericht getypt door - guus001 Toegevoegd op 11 Sep 2011 om 10:59