ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Welke rotsformatie en welke klimtouwen? Hier heb ik niet zo veel aan en kan dus ook niet je vraag beantwoorden.
Zelf heb ik de vraag waar je een mooi florapakket kan downloaden. BioFlora van AD heb ik al. En ten tweede: Ik zie vaak liggende boomstammen of boomstammen die tegen iets aan leunen. Weet iemand waar ik deze dingen kan downloaden? Zo ja, dan hoor ik het graag.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Weet iemand waar je deze vindt? dan heb ik het over de muren eromheen inzitten.Ik weet, het staat op Hispaña. Maar ik kan hem nergens vinden. Dus heeft iemand de link?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@catfreako, dat pack kun je vinden op tesera of northern sky's @tyrone, je kunt klimrekken vinden op deze site in het topic apenspullen en op northern sky's staan ook nog apenspullen.
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~