ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@timo13, je kunt een blauwschaap vinden op ztw of in het goat pack op northern sky's het gila monster kun je vinden op ztw en slangen op norhtern sky's of ztdc
gr.thomas
EDIT: @tyrone, bij links krijg ik error ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
J-aguar ik weet waar je een bio-flora pack kan vinden op Aurora Desings kan je hem vinden alleen super veel zit er ook niet bij en bij de tekst van de download staat dat er allemaal planten bij zaten, maar in het spel staan er geen namen bij (icoontje wel)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (catfreako)
@ J-aguaR, Dat kan je ook veranderen in je spelopties.
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld.
Quote (ZooZa)
J-aguar ik weet waar je een bio-flora pack kan vinden op Aurora Desings kan je hem vinden alleen super veel zit er ook niet bij en bij de tekst van de download staat dat er allemaal planten bij zaten, maar in het spel staan er geen namen bij (icoontje wel)
veel plezier er mee gr ZooZa
Ehm... als je het topic een blz. had terug geslagen, dan moet je hebben gelezen dat ik bioflora van AD al heb