ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@tyrone, klimspullen op northern sky's en in een topic apenspullen bij downloads op deze site sneeuwuil, oehoe in aves en de kerkuil op northern sky's
zelf zoek ik nog naar de mierenegel want hij staat op de ztao adoptie. wet iemand waar hij te downloaden is. graag een link erbij en en/of de engelse naam
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ J-aguaR, Je gaat naar spelopties, dan zie je staan detailopties en die doe je dan hoger. En rotsen op ztabc in het forum van snowleo. Weet iemand waar je snowleo's voliere vindt???
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@jaguar, je kunt snowleo's coastel rocks vinden op zijn support forum bij wishlists rocks coastel rocks. @NielsGuchelaar, je kunt de glazen voillere vinden op northern sky's bij snowleo's zoo equipment downloads.
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
waar kan ik vlaggen dowloaden een een boot als opject en de slinger aap een een paar goede papegaaien bdu kan ik het ara pack niet dowloaden meschien wil iemand hem door sturen alvast bedankt een een fijne zaterdag