ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, zoals ik het gelezen heb is hij uitgebracht door snowleo maar hij heeft hem verwijderd volgens mij was het zoiets maar de zwarte van zeta-disigns komt op hetzelfde neer
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@jesse 2000, de slangen op northern sky's en tesera op northern sky's bij packs staat african mystics daar zitten twee hele moouie slangen in.\ een kameleon zit in reptilia even kijken op northern sky's bij packs en je vind hem. alleen een kakatoe weet ik niet ps: je kunt een chinese watersalamander downloaden op ztw
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
weet iemand waar ik downloads kan vinden van een groene leguaan, en een kameleon die het doen. en verder zoek ik nog een pack van stalmuren , dacht dat die van snowleo was.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Nee de stalmuren kun je eventueel bij ZETA design downloaden, die heeft hele leuke muren!!!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Bij de scenery packs van Zeta-desings heb je voor de verhoogde paden railings. Deze zijn van glas en van hout. De glazen zijn ook schuinlopend, en nu vroeg ik me af of er voor de houten ook schuinlopende zijn. Zo ja? Vertel het me maar
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (krieke668)
weet er iemand waar ik auto's kan downloaden??? ( niet de jeep van zd, deze heb ik al)
...en ook nog even een herhaling, heeft iemand een link naar de steenuil???
Die heb ik al geplaatst, 1 of 2 pagina's terug. Ik heb hem hier nog een keer voor je: http://s4.zetaboards.com/Northern_Skies/topic/8988282/1/#new Je moet alleen wel ingelogd zijn, anders krijg je een error. Hopelijk heb je het dit keer wel gezien en heb ik je zo geholpen.