ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier wil mensen laten weten die een specifieke downloads wil hebben. Of als mensen met specifieke vragen zitten die te maken heeft met de downloads in het spel te zetten. En ook als mensen een specifieke downloads wil hebben de link eventueel geven per pbtje. Dus mensen helpen naar een specifieke donwloads, dat mogen dieren zijn maar ook bezoekers of objecten. Deze pagina gaat natuurlijk over REY en als je daar specifieke vragen over hebt dan mag dat ook hier stellen. Dus, kom maar op en stel je vragen open en vrij. Groetjes van Laraatje en tot ziens op dit mooie forum. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 19 Prijzenkast:
0
Stagiaire
hoi weet er iemand waar je oude gebouwen met meubels kan dowlouden als je niet begrijpt wat ik bedoel er staat 1 in Timo' brussel zoo --------------------------------------------------------------------------------------------------------- tis al nie mee nodig
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (timo13)
kan iemand mij zeggen waar je water reskins kunt vinden want ze staan volgens mijniet op zeta ook ben ik opzoek naar iets van woestijn rotsen
Waterreskins vind ik ook heel vaag. Ze zeggen dat het bij de biomereskins van Zeta-designs zitten, maar dat snap ik nog niet zo goed. En in het Desert-pack op Zeta-designs vind je rotsen. Ik hoop dat ik je heb geholpen, en dat er iemand is die kan uitleggen hoe het zit bij de waterreskins.
ik heb gekeken bij de link maar ik kan niet echt naar beneden scrollen en heeft iemand een link van ztabc ik zoek al weken pas had ik hem maar ik kon hem niet meer terug vinden (domme ik)
Added (03 Okt 2011, 15:51) --------------------------------------------- en weet iemand de link van een realistische mara ik vind alleen maar van die nep dingen (sorry makers)
gr. zooza
Added (03 Okt 2011, 16:00) --------------------------------------------- en weet iemand waar ik deze dieren kan vinden die op de foto's staan: de zwarte vogel(volgens mij een hokko) sneeuwluipaard nevelpanter de mara (als je het weet geld die hier boven niet meer) lama kameel en die vos
2
Curator
Quote (ZooZa)
ik heb gekeken bij de link maar ik kan niet echt naar beneden scrollen en heeft iemand een link van ztabc ik zoek al weken pas had ik hem maar ik kon hem niet meer terug vinden (domme ik) Added (03 Okt 2011, 15:51) --------------------------------------------- en weet iemand de link van een realistische mara ik vind alleen maar van die nep dingen (sorry makers)
gr. zooza Added (03 Okt 2011, 16:00) --------------------------------------------- en weet iemand waar ik deze dieren kan vinden die op de foto's staan: de zwarte vogel(volgens mij een hokko) sneeuwluipaard nevelpanter de mara (als je het weet geld die hier boven niet meer) lama kameel en die vos
hier is de link ik zou heel veel respect voor je hebben als je het weet
Een aantal kun je vinden op Northern skies en Tesara, morgen plaats ik wat links.
David
Added (04 Okt 2011, 16:03) --------------------------------------------- Ik heb de kameel al gevonden:
2
Curator
Heey allemaal, ik ben voor ZooZa aan het zoeken naar een aantal downloads. Ik ben het spoor bijster geraakt bij een Franse site. Als jullie me vertellen wat dit inhoud kan ik verder met zoeken. Het houdt dit in: Zoo Tycoon French Génération III. Weten jullie wat het is. Ik hoor het graag.